Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.
Customer journey opstellen
Customer Journey

Die ideale klant waar jij je op focust, maakt een complete klantreis voordat hij of zij daadwerkelijk bij jou aanklopt. Dat noemen we de customer journey. Op ieder moment in die journey heeft hij of zij een andere informatiebehoefte. Zo kan jouw ideale klant in een oriënterende fase zijn om een oplossing te zoeken voor zijn of haar probleem. Of deze persoon is al op de hoogte van de verschillende oplossingen voor dat probleem, maar hij of zij weet nog niet welke oplossing de juiste is (overweging). Daarop volgt de beslissende fase, waarbij die ideale klant een keuze moet maken tussen bijvoorbeeld twee aanbieders van eenzelfde oplossing of dienst. Daarbij spelen vaak kosten en specificaties een grote rol.

In al die fases zal je verschillende soorten content aan moeten bieden. Het is belangrijk om te weten wie je voor je hebt, in welke fase hij of zij zich bevindt, welke content je dan logischerwijze aanbiedt en op welk kanaal je dat doet. Wij helpen je graag bij het uitstippelen die customer journey - of customer journeys indien jouw organisatie meerdere doelgroepen heeft. We analyseren de behoeften, uitdagingen en bezwaren van jouw ideale klant en brengen de alternatieven in kaart. Zo zorgen we ervoor dat je de juiste persoon met de juiste content op het juiste moment benadert en daarmee maximaal resultaat behaalt!