Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.
Zoekmachine-adverteren (SEA)

Met zoekmachine-optimalisatie (SEO) werk je aan de organische vindbaarheid van je website of webshop. Dat zijn de onbetaalde methoden om hoger te scoren in de zoekmachines. Echter zijn er ook betaalde methoden om beter zichtbaar te zijn voor jouw doelgroep in zoekmachines. Dan spreken we over zoekmachine-adverteren (SEA).

Begin je onbezonnen aan zoekmachine-adverteren, dan kun je een heleboel geld verspillen zonder noemenswaardig resultaat te boeken. Daarom is het belangrijk eerst goed na te denken over de doelgroep(en), hun uitdagingen, online- en zoekgedrag, de termen waarop zij zoeken, jouw onderscheidende factoren en het budget dat je beschikbaar hebt. Daarnaast stellen we doelen vast: wat wil je met de advertentiecampagne bereiken?

Op basis daarvan bepalen we wat de meest relevante SEA-opties zijn voor jou:

  • Google Ads Search: adverteren in het zoeknetwerk;
  • Google Ads Display Netwerk: banners op websites en platforms die bezocht worden door jouw doelgroep;
  • Google Shopping-campagne: adverteren met jouw productinformatie in het zoeknetwerk en elders op het web;
  • Google Ads Remarketing: opnieuw contact zoeken met bezoekers die eerder interactie hadden met je website of webshop;
  • Videocampagne (YouTube): jouw video-advertentie op diverse plekken op YouTube;
  • Google App-campagne;
  • Adverteren op Bing en Yahoo.

Als gecertificeerd Google Partner kennen wij alle ins & outs en de handige trucjes van het adverteren op Google. Wil je effectief aan de slag gaan met zoekmachine-adverteren en met je budget maximaal resultaat bereiken? Dan weet je ons te vinden!