hamburger menu
dot zwarte bel

85% ziet een merk in de toppositie van Google als een topmerk.

Jouw website, goed gevonden.

Content moet niet geschreven worden voor een zoekmachine, maar voor de gebruiker. Waar vroeger (en nog steeds) veelal geschreven werd met een flinke zoekwoord-dichtheid, is het vandaag de dag belangrijker om goede, relevante content te bieden aan je bezoeker. Waardering van je content in de vorm van laadtijd, pagina’s per bezoek, leesbaarheid etc. zijn essentieel. Google verbetert zich namelijk elke dag met als uitgangspunt relevantie. Zelflerende systemen zorgen dat ook synoniemen en soortgelijke zoektermen herkent worden. Als jij je doelgroep helpt met goede, relevante content herkent Google dit en zal je hiervoor belonen. Dit in combinatie met technische aspecten als laadtijd, mobielvriendelijkheid en een veilige website zorgen voor een optimaal resultaat in de zoekmachines.


Benieuwd waar de verbeterpunten liggen voor jouw website? We maken graag vrijblijvend een SEO-rapportage voor je. Zo weet je direct waar technische- en inhoudelijke verbeteringen liggen.

Digitale marketing in Groenlo