hamburger menu
dot zwarte bel

Waarom adverteren in Bing?

Bij adverteren in de zoekmachines wordt gelijk gedacht aan Google AdWords. Met een overgroot aandeel is dit natuurlijk ook niet gek. Toch biedt adverteren in Bing - de zoekmachine van Microsoft - ook kansen. Waar in Google de concurrentie op de beste posities dagelijks toeneemt, is dit bij Bing minder het geval. Wanneer we Google AdWords en Bing vergelijken, zien we dat Bing relatief lagere kosten per klik heeft. 

Is adverteren in Google dus te kostbaar voor je? Of adverteer je al met AdWords, maar wil je jouw online advertising verder uitbreiden? Dan kan Bing een interessante optie zijn om die extra procenten erbij te sprokkelen! Bereik dat deel van je doelgroep dat standaard op zoek gaat in de zoekmachine van Bing of op partnersites van Bing zoals MSN en Yahoo.

Daarnaast biedt Bing de mogelijkheid om advertentiecampagnes uit Google AdWords periodiek te importeren. Op deze manier kun je veel tijd besparen en wordt Bing ineens een heel stuk interessanter! 

adverteren in Bing

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou?

Wil jij ook meer halen uit social media? Wij denken graag mee!

Cookie-instellingen
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten?

Oké