hamburger menu
dot zwarte bel

De juiste strategie;
Het beste rendement

Wat is het doel?

Adverteren op het LinkedIn netwerk is anders dan adverteren op Facebook. Bij LinkedIn gaat het niet om het specifiek leiden van volgers naar je website, maar voornamelijk om het delen van informatie, kennis en ervaring. Voor harde sales is het geen goed advertentiemedium, maar het belangrijkste doel bij LinkedIn adverteren is merkbekendheid creëren.

Een waterdichte LinkedIn-strategie, valt en staat met het hebben van een duidelijk doel. Samen met jou bepalen we haalbare en duidelijke doelen voor het adverteren in LinkedIn. We zetten een duidelijke strategie op en gaan samen van start. Zo kunnen we adverteren in LinkedIn inzetten voor het:

  • Genereren van naamsbekendheid;

  • Genereren van leads;

  • Vinden van werknemers;

  • Genereren van traffic naar je website.

Target de juiste doelgroep

Nadat we duidelijk de doelen hebben beschreven, bepalen we op welke doelgroep we gaan targeten. Bij LinkedIn richten we ons vooral op interesses, functies, bedrijfsnaam, branche en opleidingsniveaus. Een goede segmentatie is een van de belangrijkste onderdelen van een campagne. Zo realiseren we een verhoogde effectiviteit terwijl we besparen op de kosten. Door deze specifieke targetingmogelijkheden is het ook mogelijk om alleen de personen te bereiken die invloed hebben op het aankoopproces van jouw product, zoals de managers of inkopers.

Binnen je LinkedIn campagne kun je meerdere advertentiesoorten inzetten. Zo zijn er tekstadvertenties, gesponsorde e-mails en gesponsorde berichten. Samen met jou kijken we welke soorten voor jouw onderneming het effectiefst zijn! Bij alles wat wij op LinkedIn doen vormt het DNA van jouw business de basis. Zo doen wij alleen dingen, die bij jouw business past.

Wat levert de advertentie op?

We willen er zeker van zijn dat jouw LinkedIn campagne succesvol is! We willen precies weten wat het oplevert. Dit doen we door het meetbaar maken van de advertenties. We plaatsen een LinkedIn Pixel waarmee we inzicht krijgen in de belangrijke acties die je doelgroep uitvoert. Aan het eind van de campagne zien we dus precies wat jouw investering oplevert.

Door het analyseren van de statistieken in de Linkedin Campagne Manager krijgen we verder ook nog andere interessante data. Op basis van deze data kunnen we jouw advertenties verder optimaliseren en zorgen we voor nog meer online succes!

Meer omzet uit LinkedIn?

Samen bepalen we de meest effectieve manier voor jou. Neem contact op! 

Online marketing bureau Doetinchem
Digitale Strategie Achterhoek

Cookie-instellingen
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten?

Oké