moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots

Jouw bedrijf op Google Maps met deze simpele stappen!

Jurriën - Oct 7, 2019 - 7 Minuten
Lokale vindbaarheid Google

Lokaal vindbaar zijn in Google met Google Mijn Bedrijf: het klinkt heel eenvoudig, maar heb jij alles wel juist ingesteld? Een simpel maar zeer essentieel onderdeel voor jouw online aanwezigheid. Komt je potentiële klant na een online zoektocht namelijk bij jou uit of bij de concurrent die zijn online bedrijfsvermeldingen beter heeft geoptimaliseerd? Wij zien nog te vaak dat MKB’ers het gewoonweg vergeten te doen of niet precies weten hoe het moet. Daar gaan we je nu mee helpen.

Wat is lokale vindbaarheid?

Om duidelijk te krijgen wat hier nou precies mee bedoeld wordt, moeten we eerst weten wat lokale vindbaarheid nou eigenlijk is. Stel, men gaat in jouw regio op zoek naar een bos bloemen. De zoektocht start met de zoekopdracht ‘Bloemist in Groenlo’. Potentiële klanten kunnen bijvoorbeeld op zoek zijn naar je telefoonnummer, je website of een routebeschrijving naar de winkel. Het is dus ontzettend belangrijk dat je deze gegevens goed opgeeft en dat jouw vermelding ook een goede ranking heeft bij relevante zoekopdrachten.

Header blog

Op de volgende manieren kunnen potentiële klanten bij jouw bedrijf uitkomen:

  • Organisch (search): dit zijn de resultaten die naar voren komen in de zoekmachine van Google (zoals in bovenstaande afbeelding te zien)
  • Maps: dit zijn de pins op de kaart van Google Maps.

Deze gegevens zeggen misschien niet gelijk veel voor iedereen. Daarom hebben we ook wat cijfers verzameld om het belang nog duidelijker te maken.

  • Van alle zoekopdrachten via een mobiele telefoon is bijna 30% locatie-gerelateerd;
  • Locatie-gerelateerde zoekopdrachten groeiden afgelopen jaar 50% sneller dan het geheel aan mobiele zoekopdrachten;
  • 84% van de consumenten voert lokale zoekopdrachten uit;
  • Van mensen die op zoek zijn naar een lokale winkel, bezoekt maar liefst 75% deze winkel dezelfde dag nog;
  • 28% van deze zoekopdrachten wordt daadwerkelijk een aankoop in de winkel.

Deze gegevens laten zien dat het ook voor jou enorm belangrijk is goed gevonden te worden in Google. Om dat te bevestigen hebben we gekeken naar de trends in zoekopdrachten. Onderstaande grafiek geeft het zoekvolume op supermarkten, tankstations, restaurants en hotels in de buurt over de afgelopen 15 jaar weer.

Google Mijn Bedrijf: resultaten in de praktijk

Nu vraag je je misschien of een bedrijfsvermelding ook voor jou als lokale ondernemer een groot effect zal hebben. Om deze vraag te beantwoorden nemen we je mee naar een optimalisatie van de Google-bedrijfsvermelding die wij deden voor een lokale drogisterij.

Binnen slechts een week heeft dit gezorgd voor 1412 weergaven van de vermelding in Google, 106 klikken naar de website, negen gestarte routebeschrijvingen naar de winkel en twee telefoongesprekken. Niet slecht toch?

Google mijn bedrijf gegevens
Google Mijn Bedrijf statistieken

Naast deze mooie resultaten bied je de klant ook meer service. Zo kun je de openingstijden invoeren, zodat de klant precies weet wanneer je geopend bent en niet voor jan-met-de-korte-achternaam voor je deur staat.

Houd je klanten op de hoogte met Google Posts

Met Google Posts kan je klanten in je bedrijfsvermelding op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes. In 100 tot 300 woorden informeer jij je doelgroep. Vervolgens voeg je een button of event toe en link je naar de gewenste landingspagina op je website.

Google mijn bedrijf posts

Je kan de 'Mijn Bedrijf'-posts bijvoorbeeld gebruiken voor:

  • Aankondiging van een nieuw product;
  • De nieuwe voordeelpas voor klanten;
  • Aanbiedingen;
  • Een seminar die binnenkort plaatsvindt;
  • Sluiting van het bedrijf in de zomervakantie.

Zo zijn er nog 1001 andere mogelijkheden. Naast het nieuws dat je kan delen in de bedrijfsvermelding, heeft het ook als voordeel dat de bedrijfsvermelding zich uitbreidt. Zo kom je prominenter in beeld als je naar voren komt in de zoekresultaten.

Houd er wel rekening mee dat een bericht slechts zeven dagen zichtbaar is (met uitzondering van events). Het is dus echt bedoeld voor nieuws en updates. Na de looptijd van je post krijg je inzicht in statistieken zoals het aantal views en het aantal klikken op de button.

Vraag- en antwoordfunctie in Google Mijn Bedrijf

Met de vraag- en antwoordfunctie zet Google de lijn door van user generated content. Met deze functie kun je in Google zelf een vraag stellen over een bedrijf of plaats. Houd er wel rekening mee dat niet alleen het bedrijf zelf kan antwoorden, maar ook local guides kunnen vragen beantwoorden!

Een vraag stellen Google mijn bedrijf

Stappenplan: Jouw Google Mijn Bedrijf instellen!

Voordat je een nieuwe bedrijfsvermelding aanmaakt in Google, is het belangrijk om eerst te controleren of er nog geen vermelding bestaat. Is dat wel het geval, dan zorgt dit voor duplicaten. Dit kan ervoor zorgen dat je niet goed gevonden wordt of dat je vermelding als duplicaat wordt beschouwd en geblokkeerd wordt.

Ga dus naar Google Maps en zoek op je adres. Zoek vervolgens nog een keer op je bedrijfsnaam.

Bestaat er nog geen vermelding op jouw adres?
Mooi! Dan maak je in Google Mijn Bedrijf een nieuwe vermelding aan en kun je direct aan de slag met de tips onderaan de blog.

Er bestaat al een bedrijfsvermelding die ik kan claimen
Hoe je een vermelding herkent die je nog kunt claimen? Er staat dan bij de vermelding "Bent u eigenaar van dit bedrijf?" Klik op de link en volg de stappen. Je krijgt via de post, mail of telefonisch een code, waarmee jij officieel eigenaar wordt van de vermelding.

Er staat al een bedrijfsvermelding en die is ook al geclaimd
Het kan zijn dat een vorig bedrijf of oud-werknemer eigenaar is van de vermelding. Of je hebt geen idee meer op welk e-mailadres het staat, kan ook! In dat geval ga je naar Google Mijn Bedrijf en start je de registratie van een bedrijfsvermelding. Selecteer hierbij de vermelding waarvan jij eigenaar wilt worden. Je krijgt vervolgens de optie om het eigendom aan te vragen:

Bedrijfsvermelding die is geclaimd

Jouw Google Mijn Bedrijf optimaal instellen

Nu je jouw bedrijfsvermelding in Google hebt geverifieerd, kun je aan de slag! Gebruik voor een optimale vindbaarheid de volgende tips bij het aanvullen van jouw bedrijfsvermelding in Google:

  • Zorg voor een 100% ingevulde bedrijfsvermelding. Zo heeft Google meer informatie over je bedrijf en kan Google je bedrijfsvermelding aan de juiste mensen laten zien.
  • Zorg dat je (indien mogelijk) een lokaal telefoonnummer opgeeft. Geen 06-nummer, een lokaal netnummer laat weer zien dat je bedrijf uit de regio komt.
  • Gebruik geen postbus als adres, want je wil niet dat mensen bij je postbus uitkomen als ze een route starten.
  • Verwerk een relevant zoekwoord in de titel van je bedrijfsvermelding. Kijk hiermee wel uit: het toevoegen van meerdere woorden zorgt voor een blokkering van jouw vermelding.
  • Kies je categorieën op basis van de zoekwoorden die jouw potentiële klant gebruikt. Niet op die van je concurrentie. Zorg dat je primaire categorie de meest specifieke en relevante is en kies vervolgens voor zoveel mogelijk (relevante) sub-categorieën. Alleen je primair gekozen categorie is zichtbaar voor anderen.
  • Maak de website-URL zo relevant mogelijk. Heb je dus meerdere vestigingen? Laat hem dan op de vestigingspagina landen. Bij één vestiging kun je hem gewoon op de homepagina laten landen.
  • Voeg extra URL's toe. Afhankelijk van het soort bedrijf kan je verschillende URL's toevoegen. Zo kan en restaurant een URL plaatsen naar de landingspagina voor bestellen, reserveren of het menu.
  • Laat de informatie op je bedrijfsvermelding overeenkomen met je website. Zo weet de klant wat je bedrijf doet en waar ze terecht komen als ze op de bedrijfsvermelding klikken.
  • Zorg ervoor dat er geen duplicaten van je bedrijfsvermelding zijn. Dit is slecht voor je ranking en resulteert uiteindelijk in een geblokkeerde vermelding.
  • Voeg foto’s toe van bijvoorbeeld je winkelpand, je producten, je logo, etc. De eerste foto is hierbij de primaire foto, die te zien zal zijn in Search en Maps. Het is voor je potentiële klant de eerste indruk, dus bedenk goed wat ze als eerste zien.
  • Zorg dat de foto's die je toevoegt een titel hebben met relevante zoekwoorden.
  • Laat je klanten jou beoordelen. Hoe meer (positieve) reviews een vermelding heeft in Google, hoe hoger jouw vermelding in de zoekresultaten komt.
  • Reageer ook op deze reviews en bedank ze voor de beoordeling.

Goed om te weten

Naast dat je lokaal goed vindbaar wordt in Google, krijg je in Google Mijn Bedrijf ook hele mooie inzichten. Zo zie je exact:

  • Hoe vaak je vermelding is vertoond;
  • Of men zocht op jouw bedrijfsnaam of een algemene term als 'Restaurant Groenlo';
  • Hoeveel routebeschrijvingen er zijn gestart naar jouw locatie;
  • Waar mensen je vermelding zagen (maps of search);
  • Aantal websitebezoekers;
  • Aantal bellers;
  • Aantal weergaven van je foto's;
  • Beheer van je reviews;
  • De populaire tijden per dag.

Daarnaast biedt het ook mogelijkheden voor adverteren, via een koppeling met Google Ads, en eenvoudig beheer van de reviews die je krijgt van klanten.

Insights uit Google Mijn Bedrijf

Met jouw eigen bedrijfsvermelding, krijg je direct inzicht in onderstaande statistieken.

Hoe zoeken klanten naar je bedrijf? Deze cirkeldiagram geeft weer of klanten rechtstreeks (door te zoeken op je bedrijf), op algemene zoekopdrachten of op merknaam bij jouw vermelding uitkomen.

Totaal aantal zoekopdrachten

Deze grafiek geeft weer of jouw klanten je bedrijfsvermelding zien in de zoekresultaten op Zoeken in Google of op Google Maps.

Waar klanten je bedrijf op zoeken

Het is natuurlijk ook interessant om te zien wat klanten doen na het zien van jouw bedrijfsvermelding. Deze grafiek laat gegevens zien over de handelingen die klanten uitvoeren. Bezoeken ze je website, vragen ze de route naar jouw bedrijf op of nemen ze telefonisch contact op?

Acties van klanten

Via de gegevens van Google Mijn Bedrijf kun je ook zien wanneer en hoe vaak klanten bellen. Dit kun je zelfs per dag van de week bekijken, zo weet je wanneer je veel telefoongesprekken kunt verwachten.

Telefoongesprekken google mijn bedrijf

Deze staafdiagram geeft de populaire tijden weer van jouw bedrijf. Deze gegevens zijn heel handig als je eigenaar bent van een fysiek bedrijf. Je kan bijvoorbeeld personeel efficiënter inzetten. Deze gegevens staan ook zichtbaar onder de bedrijfsvermelding. Zo kunnen klanten zien wat vaak drukke momenten zijn, voordat ze je bedrijf bezoeken.

Populaire tijden google mijn bedrijf

Deze gegevens laten zien hoe vaak jouw foto's, die aan de bedrijfsvermelding gekoppeld zijn, bekeken worden in vergelijking met soortgelijke bedrijven.

Fotoweergaven google mijn bedrijf

We helpen je graag!

Zorg ervoor dat je deze potentiële klanten niet misloopt en word vandaag nog goed vindbaar. Kom je er niet uit? We helpen je graag verder! Neem gerust contact met ons op of start een chat.

pijltje-links-witCreated with Sketch.
pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
Niice Bas
Strateeg & New Business

Bas Stortelers

Ik ben elke dag op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en toekomstige trends die de digitale wereld te bieden heeft.

Benieuwd naar de kansen van de digitale wereld voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op.

Niice Thijs
Strateeg & Project Manager

Thijs van der Heijden

Als digital strateeg zorg ik er bij Niice voor dat alles wat we voor jou doen op het gebied van design, development en online marketing, gebaseerd is op een doordachte strategie. Onbezonnen beginnen aan de ontwikkeling van oplossingen of online marketing, is namelijk de formule voor mislukking. Ik zorg ervoor dat onze diensten daadwerkelijk bijdragen aan jouw behoeften en doelen op de lange termijn.

Het strategisch fundament is de basis voor het realiseren van maximaal online succes!

Niice Anke
Happiness Manager

Anke Penterman

Als Happiness Manager zorg ik bij Niice voor ondersteuning op kantoor en zet ik me in voor het vitaal houden van de organisatie. Variërend van organiseren, plannen tot zorgen voor de beste werksfeer. Overzicht houden van HR activiteiten en administratieve werkzaamheden tot het ontvangen van klanten. Op naar nog meer "Happiness" op de werkvloer.

Niice Danielle
Happiness Manager

Daniëlle Starte

Als Happiness Manager probeer ik werken bij Niice elke dag fijner te maken. Niet alleen door leuke uitjes en gezellige momenten te organiseren. Ook al zijn die héél belangrijk.

Nee, vooral door te zorgen voor een efficiënte werkomgeving. Door administratie, HR-activiteiten, interne communicatie, attenties, planningen maak ik het werk van mijn collega's leuker. En dat maakt mij én klanten weer blij!

Niice Sjoerd
Digital Marketeer

Sjoerd Pijnappel

Als Team Lead Digital Marketing help ik jouw stip op de horizon te bepalen en zorg ik ervoor dat zowel het Marketing Team als jouw organisatie focus hebben. Optimaal met elkaar richting die stip werken, daardoor worden resultaten behaald en successen samen gevierd. Waar wil jij naar toe groeien? Laat het mij weten.

Niice Nick
Digital Marketeer

Nick Jansen

Als digital marketeer bij Niice zorg ik, samen met het team, ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is. Ik houd mij binnen dit team voornamelijk bezig met social advertising. Of het nu gaat om Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest Ads, ik denk graag met je mee over de kansen op het gebied van social ads! Met een goed doordachte strategie en een kritische blik op de resultaten halen we zoveel mogelijk resultaat uit het gestelde budget.

Niice Emma
Copy & Content Writer

Emma van Rijn

Als copy writer help ik mooie bedrijven hun verhaal te vertellen. En dat verhaal vindbaar te maken voor iedereen die het moet lezen. Dat doe ik met teksten die je lezer raken, die hen tot fan, volger of klant maken. Teksten geschreven met jouw doel en doelgroep in het achterhoofd.

Wat de boodschap die je wil delen ook is - kort of uitgebreid, op je website of via social media - door samen te werken zetten we jouw verhaal uitgedacht, pakkend en compleet op 'papier'!

Niice Rick
Digital Marketeer

Rick Arink

Als digital marketeer bij Niice zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat de juiste mensen jouw website of webshop vinden. Ik ben breed georiënteerd en heb kennis van verschillende disciplines binnen de online wereld. Ook blijf ik door mijn leergierige houding voortdurend op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen. Gaan we aan de hand van een doordachte strategie samen voor online succes?

Floris niice
Developer

Floris Wijgergangs

Als digital developer zorg ik er bij Niice voor dat jouw webshop, website of webapplicatie een gebruiksvriendelijk, schaalbaar en veilig geheel wordt. Welke functionaliteiten passen bij jouw wensen? Waar komen de effecten die het design tot leven laten komen? Hoe wordt alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk, voor zowel bezoeker als gebruiker?

Op deze vragen bijt ik me vast, totdat de perfecte oplossing staat die van alle formaten schermen afspat.

Jasper Niice
Support Development

Jasper van Naarden

Vragen? Problemen? Feedback? Mij wel bellen! Als support developer bij Niice heb ik één doel: jou een geweldige beleving bezorgen als je onze klantenservice belt.

Ik ben het eerste aanspreekpunt bij uitdagingen en zorg zelf of door samen te werken met ons team voor efficiënte, effectieve oplossingen. En als je dan aan het einde echt geholpen bent? Dan ben ik blij. Succes voor ons allebei!

Niice Judith
Digital Marketeer

Judith Woordes

Als digital marketeer bij Niice zorg ik ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is! Dat doe ik met het schrijven van landingspagina’s, advertentieteksten, de juiste zoekwoorden en gerichte advertenties. Alles om jouw website of webshop meer onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen met het juiste bericht. Heb jij een SEO, SEA of content vraagstuk? Dan spreken we elkaar vast snel!

Niice Luuk
Digital Marketeer

Luuk Vossers

Als junior online marketeer bij Niice houd ik me, samen met collega’s, bezig met online groei
voor jouw bedrijf. Dagelijks focus ik mij met name op het schrijven van content, het bijhouden van sociale media kanalen en het analyseren van
data. Niice en ik zijn een match, omdat ik bij Niice de kans krijg om mijzelf te ontwikkelen als online marketeer. Op het gebied van SEO, SEA en content marketing.

Het meedenken en realiseren van oplossingen voor jouw groei, daar krijg ik energie van!

Niice Ayla
Content strateeg

Ayla Goossens-Everink

Als content strateeg bij Niice ga ik bezig met jouw merkverhaal. Hierin zijn doel, doelgroep én boodschap enorm belangrijk. Ik krijg veel energie van het uitwerken van een goede contentstrategie en klim graag in de pen (of het toetsenbord 😉) om mooie verhalen om te zetten in blogs, e-books, landingspagina’s, whitepapers en meer! Een goede planning hierbij vind ik erg belangrijk.

Dus: wat is het verhaal dat jij graag wil delen?

Niice Sander
Digital marketeer

Sander Huting

Hoe kunnen we jouw helpen om je bedrijfsdoelen te behalen? Als digital marketeer ben ik constant opzoek naar online (groei-)kansen voor onze klanten. Mijn focus ligt op het genereren van leads en het verbinden van ondernemers zoals jij met hun doelgroep. Met natuurlijk als doel dat jij jouw bedrijf kan uitbreiden!

Niice Tim
Product Owner

Tim Geerdinck

Als Product Owner ben ik de schakel tussen business en techniek. Jouw wensen help ik vertalen naar oplossingen die wij met onze webteams realiseren.

Uiteraard hoort daar een juiste communicatie, begeleiding en vooruitkijkende blik bij; vanuit mij en vanuit jou! Samenwerken is voor mij cruciaal. Zullen wij beginnen?

Niice Jorn
Developer

Jorn Wildenbeest

Binnen Niice heb ik, als digital developer, de belangrijke taak om jouw website, webshop of webapplicatie in topconditie te brengen en te houden. De ontwerpen van onze designers zet ik om in een goed functionerend, gebruiksvriendelijke en veilig geheel.

Hoe kunnen we jouw websitebezoekers de juiste ervaring geven? Werkt jouw webshop op elke browser en op elk apparaat? Wordt het aantal problemen tot een minimum beperkt en snel opgelost? Samen met de andere developers bijt ik mij hierop vast, zodat jij zorgeloos door kunt!

Niice Mike
Digital designer & No-code specialist

Mike Dusseldorp

Elke dag werk ik als designer en no-code specialist voor en aan merken die zich willen onderscheiden met top-notch design, innoverende no-code oplossingen & award winning websites.

Ik probeer de lat altijd hoger te leggen, zo creëren we samen merken die digitaal opvallen in de massa. Klaar om je te onderscheiden?

Niice Toni
Developer

Toni Alilovic

Als digital developer bij Niice vertaal ik de mooiste ontwerpen naadloos naar een eindproduct om trots op te zijn. Websites, webshops, webapplicaties, alle designs breng ik tot leven tot een gebruiksvriendelijk en veilig geheel.

Werkt jouw website op elke browser hetzelfde? Hebben jouw websitebezoekers de ervaring waar jij op hoopt? Passen alle functionaliteiten bij jouw wensen en komen de designs optimaal tot hun recht? Daar houd ik mij mee bezig, zodat jij je zorgeloos op jouw werk kunt richten!

Niice Mik
Developer

Mik Wijnen

Als developer bij Niice werp ik mij dagelijks op het functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Werkt je website snel, goed en op elk apparaat? Is je webshop wel gebruiksvriendelijk? En is het aantal problemen tot een minimum beperkt?

Ik focus mij op vragen als deze, zodat jij zorgeloos verder kan met jouw werkzaamheden. Altijd met het doel om jouw websitebezoekers een geweldige ervaring te geven.

Niice Gerben
Developer

Gerben Kraayenhof

Als developer zet ik me bij Niice in om jouw website of webshops niet alleen draaiende te houden, maar optimaal te laten presteren. De rest van de tijd zit ik in de schoolbanken, om jullie straks nóg beter te kunnen helpen. Natuurlijk met uiteindelijk doel om zelf als volwaardig developer ook projecten af te ronden en jouw wensen zo vet mogelijk te realiseren!

Niice Sil
UI & UX Designer

Sil Eggink

Als UI & UX designer bij Niice zorg ik ervoor dat het gevoel dat jij wilt overbrengen en het doel dat jij wilt bereiken omgezet wordt in beeld. Beeld dat niet alleen doordacht is, maar ook de aandacht grijpt! Op basis van jouw doelen ga ik aan de slag met een gaaf design voor die gebruiksvriendelijke website die perfect aansluit op jouw organisatie, die conversiegerichte webshop of een webapplicatie voor efficiëntere werkprocessen. Ik zorg voor een design dat jouw doelgroep direct aanspreekt. Ready to rumble!?

Niice Ken
UI & UX Design en Developer

Ken Kamperman

Die website waar je mond van open valt, waar Google dolblij van wordt en waar doorontwikkeling op de lange termijn geen probleem vormt. Die goed doordachte producten wil ik neerzetten als UI & UX designer en front-end developer. Met een achtergrond in design en een flinke interesse in web ontwikkeling help ik een efficiëntere workflow te realiseren voor onze projecten, voor jou en de collega developers. Alles voor een gepolijst en kloppend resultaat. Klaar voor?

Niice Imme
Developer

Imme Maas

Websites die lekker in het oog vallen met toffe interactiviteit, daar wil natuurlijk iedereen naar kijken. In mijn bijbaan als developer bij Niice zorg ik ervoor dat de gaafste designs worden omgetoverd tot een logische, schaalbare en levendige website. Door fouten te maken en zelf weer op te lossen, krijg ik een echte kick! Daardoor zorg ik ervoor dat jouw website steeds een stukje beter wordt.

Kaat de kantoorhond
Debiteurenbeheer

Kaat

Als chef debiteurenbeheer bij Niice speur ik dagelijks het hele kantoor door. Ik ben hier blijven hangen na mijn snuffelstage en inmiddels ben ik hier niet meer weg te denken. Ik verbind de marketeers, developers en designers met mijn sociale persoonlijkheid met gemak. Bovendien zorg ik dagelijks voor minder stress op de werkvloer, meer gezelligheid én extra beweging tijdens de wandelingen. Heb jij een afspraak met één van mijn teamleden? Dan zorg ik voor een warm welkom. Je merkt het: voor de belangrijkste taken op kantoor ben je bij mij aan het juiste adres!

Niice Lynn
Stagiair

Lynn Reimes

Tijdens mijn studie aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, start ik een nieuw avontuur in de Achterhoek. Tijd om - na het levendige hotelleven te proeven - te groeien in iets heel anders: digitale marketing. Hospitality zit in mijn bloed. Dat ga ik bij Niice inzetten om campagnes te ontwikkelen die niet alleen effectief zijn in het bereiken van de doelgroepen, maar ook een warme en gastvrije/klantvriendelijke sfeer uitstralen!

Niice Jengo
Developer

Jengo Wiegerinck

Als developer bij Niice houd ik mij bezig met het goed laten functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Ik vind het leuk om mooie designs om te toveren naar een interactieve, levendige, schaalbare en optimaal presenterende website. Mijn doel is om jouw gebruikers een goede ervaring te geven op een website.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.