Nieuwe website voor Morssinkhof - Rymoplast
Morssinkhof - Rymoplast heeft een leidende rol in de Europese kunststofverwerkende industrie als recycler. Ze werken samen met organisaties om hun kunststof kringlopen te optimaliseren en stellen met hoogwaardig herwonnen grondstoffen producenten in staat duurzame kunststof producten te produceren. Het familiebedrijf is nu al meer dan vijftig jaar actief in het recyclen van plastic uitval- en afvalstromen. Het probleem? Een verouderde website zonder de uitstraling die het bedrijf offline wel heeft. Tijd dus voor iets nieuws!
Een nieuwe website
De juiste strategie
Een tijd geleden gingen wij samen met Morssinkhof om tafel om uit te vinden wat voor hen de ideale website zou zijn. Wat voor ons erg belangrijk is, is om te beginnen met de strategie: wat doen jullie nu, wat onderscheidt jullie van de concurrentie en hoe kunnen we dat het best communiceren naar de buitenwereld? Hoewel deze aanpak nieuw was voor Morssinkhof - Rymoplast, zijn we samen diep ingegaan op de strategie. Dit heeft het bedrijf veel inzicht gegeven. Het bleek dat een prominente focus op wie zij zijn en wat zij doen erg belangrijk was voor hen. Een website waar het aanbod van ruwe materialen, de aankoop van kunststof afvalstromen, loonverwerking en met name Closed loop Recycling duidelijk naar voren komen. Toen de strategie eenmaal helder was, konden wij deze vertalen naar een nieuwe website.
Een meertalige website met een focus op Closed Loop Recycling
Het resultaat
Het resultaat is een website waar zij, en wij natuurlijk, trots op zijn. Op de website vind je de verschillende materialen en de verschillende oplossingen van Morssinkhof. Alles valt vervolgens samen in de ‘closed loop’ van recycling. Van het verzamelen en sorteren van producten tot het recyclen ervan, en van ruwe materialen tot toepassingen… Morssinkhof is meer dan alleen een plek waar afval gerecycled wordt: Het is de hele cirkel. Ze denken dan ook actief mee met de klant om tot het meest efficiënte proces te komen. Juist dit wordt nu duidelijk gemaakt op de website.
Voor de website hebben we Craft als headless CMS gebruikt en hierop een statische website gebouwd. Op dit moment is de website met een Nederlandse en een Engelse versie tweetalig. Aangezien Morssinkhof - Rymoplast in nog veel meer landen actief is zal het aantal talen op de website op een later moment nog worden uitgebreid.
Plan een afspraak met Bas!
Videobellen?
Wil jij weten hoe jouw verhaal omgezet kan worden in een website, toe aan een gloednieuwe webshop of ben jij benieuwd wat online marketing voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem contact met ons op of bel met Bas, dan plannen we direct een afspraak in om jou, je bedrijf en je kansen te leren kennen.