moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots

Uitleg SEOmatic plugin Craft CMS 3

Jurrien - Nov 26, 2018 - 5 Minuten
SE Omatic plugin craft cms 3

Wat kun je met de SEOmatic voor Craft 3?

De SEOmatic tool voor Craft 3 bevat natuurlijk ontzettend veel configuratie-mogelijkheden. Een deel van deze instellingen zal voor zich spreken, maar er zijn ook genoeg mogelijkheden die wel wat uitleg kunnen gebruiken. In onderstaande blog zijn alle functionaliteiten in SEOmatic voor Craft 3 kort uitgewerkt. Het gaat hierbij om de betaalde versie van SEOmatic. De gratis tool bevat minder mogelijkheden.

Basisinstellingen SEO

Wanneer je inlogt in Craft, zie je in het linkermenu ‘SEOmatic’ of 'SEO' staan. Op deze plek stel je alle 'basisgegevens' in voor je website.

Dashboard

Het dashboard geeft een algehele status van de SEO instellingen. Vanzelfsprekend; hoe vollediger deze cirkels zijn gevuld, hoe beter. Bij ‘Content SEO setup’ moet de buitenste, donkergroene cirkel zover mogelijk gevuld zijn. Je kunt ook op deze cirkels klikken. Je ziet dan direct welke onderdelen/ pagina’s verbetering nodig hebben.

uitleg seomatic plugin craft 3

Global SEO

Hier vul je de standaard titels en descriptions in. Heeft een pagina dus geen instellingen meegekregen, dan kan er teruggevallen worden op deze basis. De volgende onderdelen heb je hier nodig:

SEO Title Source - Verwerk het belangrijkste zoekwoord zover mogelijk vooraan in de titel.

Site Name Position - Naast de titel die je zelf invoert voor een pagina, komt er ook altijd een ‘SEO naam’ in de titel. Met name position kun je kiezen of voor, achter of niet in de titel komt. Standaard wordt gekozen voor ‘Achter’.

SEO Description
- Beschrijf hier wat men op de pagina/ website kan vinden en maak de tekst triggerend. Je wil dat mensen doorklikken. Maak zoveel mogelijk gebruik van de ruimte die er is. Daarnaast is het goed om het zoekwoord ook nog eens hier te vermelden. Dit wordt niet direct gebruikt door Google voor de ranking, maar het zorgt er wel voor dat het zoekwoord dikgedrukt wordt weergegeven in de resultaten. In onderstaande voorbeeld is gezocht op ‘Niice’, waarna Niice ook dikgedrukt wordt in de beschrijving. Dit valt extra op en zal je doorklikratio positief beïnvloeden. Een goede doorklikratio is weer verantwoordelijk voor een hogere positie in de zoekmachines. Indirect heeft het dus wel effect op je rankings.

craft 3 cms uitleg

SEO keywords source - Zoekmachines kijken tegenwoordig niet meer naar ingevoerde zoekwoorden. Toch is het voor de volledigheid van de tool goed om de zoekwoorden hier wel toe te voegen.

SEO image - Alle onderstaande 'SEO image' onderdelen gaan over de afbeelding die zichtbaar wordt op het moment dat er een linkje van de pagina wordt gedeeld, zoals in Facebook:

development craft cms 3

SEO image source - Hier kies je de afbeelding die standaard kan worden ingeladen wanneer de link van jullie website wordt gedeeld.

Transform SEO Image - Het is aan te raden om dit aan te laten staan. Hiermee past de afbeelding zich namelijk automatisch aan, aan de ruimte die beschikbaar is.

SEO Image Transform Mode - Hier bepaal je hoe de foto geschaald moet worden. Het is hier altijd even testen wat het mooiste uitpakt. Dit is vaak foto-afhankelijk en zou je dus even moeten testen.

SEO Image Description Source - Dit is een beschrijving van wat er in de afbeelding te zien is. Mensen met een visuele beperking kunnen bijvoorbeeld aan de hand van deze beschrijving horen wat er op de foto te zien is. Probeer in deze beschrijving de belangrijkste zoekwoorden terug te laten komen.

Robots

Robots is eigenlijk een stukje script dat in de <head> van je pagina als code staat. Deze Robots code geeft instructies aan Google op het moment dat Google jouw site crawlt.

All - Index this page and follow links
Standaard hoort een pagina op ‘All - Index this page and follow links’ te staan. Dit houdt in dat Google de pagina mag indexeren en tonen in de zoekresultaten.

None - do not index or follow this page
Wil je nou dat de pagina niet zichtbaar wordt in de zoekmachines en dat de linkjes op de pagina’s ook niet gevolgd worden. Met deze optie sluit je maximaal uit dat de pagina niet wordt gevonden in de zoekmachine en dat Google ook de linkjes op deze pagina niet analyseert.

No Index
Wil je nou dat de pagina niet zichtbaar wordt in de zoekmachines? Dan geef je de pagina een ‘no Index’. Zo wil je bijvoorbeeld dat een bedanktpagina of de stappen in een afrekenproces niet benaderbaar zijn via de zoekmachine. Met een ‘no index’ los je dit op.

No follow

Staan er (externe) links op jouw pagina waarvan je niet wil dat Google ze volgt? Dan gebruik je een ‘no follow’. Dit kan bijvoorbeeld op het moment dat je niet instaat voor de inhoud van de pagina waarnaar je linkt. Daarnaast is het verplicht om betaalde links naar een andere website een ‘no follow’ te geven. Wordt je bijvoorbeeld betaald voor het schrijven van een blog over een andere partij, met een link naar hun website? Dan moet de link een ‘no follow’ bevatten.

No snippet
Google kan extra linkjes tonen bij jouw organische resultaat. Dit worden snippets genoemd. Zoals je in onderstaande voorbeeld ziet, worden er een 6-tal extra links toegevoegd aan het resultaat. Wil je deze extra resultaten nou niet tonen onder je organische vermelding? Dan gebruik je een ‘no snippet’ op de pagina die als eerste wordt getoond. In dit geval zou dat op de homepage niice.nl zijn:

robots cms 3 craft

No archive
De Noarchive gebruik je als je geen cached link van je website in Google wil. Deze meta tag wordt vrijwel nooit gebruikt en heeft geen seo invloed.

No image index
Afbeeldingen op deze pagina mogen niet worden geïndexeerd worden in Google. Zo worden de foto’s bijvoorbeeld niet vindbaar in Google Afbeeldingen.

Canonical URL
Hiermee voorkom je ‘duplicate content’. Duplicate content houdt in het kort in dat je op meerdere pagina’s (of websites) dezelfde teksten gebruikt. Google herkent wanneer jij dezelfde teksten vaker gebruikt, wat je organische vindbaarheid negatief beïnvloed. Soms kan het niet anders dan dat je 2 bijna identieke pagina's hebt. In dat geval geef je een ‘canonical url’ op. Hiermee geef je aan Google aan dat een andere pagina de originele pagina is. Op de kopie-pagina geef je daarom een canonical url op naar de pagina waar de originele inhoud staat. Alle SEO waarde zal daarbij worden gegeven aan de pagina waar de canonical URL naar verwijst.

Social Media

Twitter
Hier stel je specifiek voor Twitter in hoe een gedeelde link van jouw website eruit ziet in Twitter. Over het algemeen is het prima om hier de standaardinstellingen aan te houden. Mocht bijvoorbeeld een titel of afbeelding net niet lekker vallen in Twitter, dan kun je dit hier wijzigen.

Facebook
Hiervoor geldt dezelfde uitleg als bij ‘Twitter’. Zie hieronder een voorbeeld voor Facebook van Inspirerende Vergaderlocaties.

Seomatic facebook preview modus

Robots
Aan deze Robots code niet zomaar iets wijzigen. Dit vereist namelijk wat technische kennis. Robots.txt moet altijd ‘enabled’ staan. De code hieronder is de code die in jouw website staat. Heb je hele specifieke, technische wensen in deze Robots code? Dan kan dit niet (door een developer) gewijzigd worden.

Humans
Dit is een code die wordt gebruikt om aan te geven wie er aan de website heeft gewerkt. Hier hoeven verder ook geen aanpassingen aan gedaan te worden.

Content SEO

Onder het kopje 'Content SEO' vind je een overzicht van alle pagina's, waarbij je in een oogopslag ziet of alles goed is ingesteld. De kolommen; title, description, image en sitemap dienen allemaal een groen bolletje te hebben. Daarnaast zie je direct in de laatste kolom hoe Robots is ingesteld voor de specifieke pagina. Over het vullen van deze seo-instellingen volgt verderop nog een uitleg. Dit tabblad is voornamelijk handig om in een overzicht te zien of alle pagina’s goed zijn ingesteld.

Seomatic site content

Site settings

Identity
Dit tabblad spreekt eigenlijk wel voor zich. Het is belangrijk om de velden hier zo volledig mogelijk te vullen. Dit wordt namelijk als ‘gestructureerde data’ gebruikt en zorgt ervoor dat Google jouw website beter kan indexeren en begrijpen.

Creator
Informatie over de bouwer van de website. Heeft geen direct effect, maar is voor de volledigheid van de tool goed om te vullen.

Social media
In dit tabblad koppel je al jouw beschikbare social media kanalen. Doe dit ook zo volledig mogelijk. Op deze manier kan Google de link tussen jouw social kanalen en je website beter leggen en krijgt de zoekmachine een beter beeld van de organisatie.

Tracking Scripts

Google Analytics
Hier kun je het tracking ID voor Analytics invullen. Hierdoor hoef je niet de hele code in de website laten zetten. Het is belangrijk om te kijken of de Analytics code niet al in de Tag Manager staat. Indien Analytics niet via Tag Manager is geïmplementeerd, kun je hier de UA-code invullen.

Voor het gebruik van remarketing en meer doelgroep-informatie is het goed om Display-features aan te zetten. Indien het een shop bedraagt, kan Ecommerce geactiveerd worden om omzetwaarden door te krijgen in Analytics. Dit vereist nog enkele technische aanpassingen voor een goede implementatie.

Seomatic tracking scripts

Google gtag.js
Dit is een mogelijk alternatief voor de reguliere Analytics trackingcode. Wanneer Analytics juist is geïmplementeerd, dan hoef je niks met Gtag.js te doen.

Google Tag Manager
Hier is op eenvoudige manier de Google Tag Manager code in te voeren. Je hoeft hier alleen de Google Tag Manager ID te vullen. Wanneer dit eenmaal goed is ingesteld, hoeft dit niet meer gewijzigd te worden. Onderaan de pagina is nog aan te geven waar de Tag Manager code in de website moet staan. Voor een goede implementatie, wordt over het algemeen aangeraden om de code in de ‘Head’ te verwerken.

Facebook Pixel
Werk je met een Facebook advertentieaccount? Dan kun je hier je Facebook Pixel invoeren en instellen. Deze Pixel werkt eigenlijk op dezelfde manier als de Analytics code. Met deze Pixel kan Facebook het websitegebruik analyseren en kun je bijvoorbeeld ook remarketinglijsten maken die bruikbaar zijn in Facebook.

Plugin Settings

Deze instellingen worden bij oplevering door de developers goedgezet. Hier hoeft verder ook niets meer aan te gebeuren. Punten die je hier wel aan zou kunnen passen:

Seperator character
Iedere titel wordt gevolgd door de bedrijfsnaam die je instelt, zoals hierboven ook al besproken. Je kunt hier het teken instellen waarmee de titel wordt gescheiden van de bedrijfsnaam.

Title & description lengte
In de SEO wereld is de maximale lengte voor de titel 70 tekens en voor de description 155 tekens. Mocht dit in de toekomst veranderen door een update in Google, dan kan het aantal karakters hier gewijzigd worden. Dit aantal karakters zie je terug in de seo velden en geeft je feedback hoeveel tekens je nog over hebt.

Site groups
Vallen er meerdere subsites onder ditzelfde Craft account? Dan moet deze optie ingeschakeld zijn.

Hreflang tags
Is de site meertalig of wordt de site meertalig gemaakt? Dan is het belangrijk om ‘Hreflang tags’ in te schakelen. Hiermee vertel je Google dat jouw website meerdere taalversies heeft.

SEO instellingen per pagina

Nu alle basisinstellingen ingesteld zijn, gaan we de seo instellingen per pagina behandelen. Op iedere landingspagina in Craft vind je een tabblad ‘SEO’:

SEO instellingen per pagina

In dit tabblad stel je in hoe deze specifieke pagina zichtbaar is in de zoekmachines. In feite worden hier dezelfde velden gebruikt als dat je al bij de algemene instellingen hebt ingevuld. Moeten de algemene instellingen afwijken op deze specifieke pagina? Dan kun je het hier overschrijven.

Main entity of page - hier kun je aangeven wat voor soort pagina dit is. Hiermee help je Google de pagina te begrijpen. Maak het zo specifiek mogelijk. Bied deze pagina een accommodatie aan? Kies dan bijvoorbeeld voor ‘Place’ > ‘Accommodation’. Zoeken mensen vervolgens naar een accommodatie, dan weet Google sneller dat jij dit biedt. Is het een blog? Kies dan bijvoorbeeld ‘CreativeWork’ > ‘Blog’.

SEO Titel - Het is belangrijk om voor iedere pagina een unieke titel in te vullen. Verwerk het belangrijkste zoekwoord zover mogelijk vooraan in de titel. Maak zoveel mogelijk gebruik van de beschikbare ruimte. De beste titel-opmaak is vaak: Dienst/product/keyword + locatie (indien regionale vindbaarheid belangrijk is).

Site name position - Moet op deze pagina specifiek de positie van de bedrijfsnaam anders? Kies dan hier waar de naam in de titel moet worden geplaatst. Hierbij overschrijf je voor deze pagina de basisinstellingen.

SEO description - Beschrijf hier wat men op de pagina/ website kan vinden en maak de tekst triggerend. Je wil dat mensen doorklikken. Maak zoveel mogelijk gebruik van de ruimte die er is. Daarnaast is het goed om het zoekwoord ook nog eens hier te vermelden. Dit wordt niet direct gebruikt door Google voor de ranking, maar het zorgt er wel voor dat het zoekwoord dikgedrukt wordt weergegeven in de resultaten.

SEO keywords - Zoekmachines maken geen gebruik meer van deze zoekwoorden. Om voor alle pagina’s apart dus de zoekwoorden te vullen, is zonde tijd.

SEO Image source - De afbeelding die je hier selecteert wordt gebruikt op het moment dat mensen de link van deze pagina ergens delen.

SEO image description - Dit is een beschrijving van wat er in de afbeelding te zien is. Mensen met een visuele beperking kunnen bijvoorbeeld aan de hand van deze beschrijving horen wat er op de foto te zien is. Probeer in deze beschrijving de belangrijkste zoekwoorden terug te laten komen.

Robots - Dit hoort standaard op ‘All’ te staan. Wil je een uitzondering doorvoeren voor deze pagina? Kies dan de juiste meta tag op basis van de uitleg die wordt gegeven over Robots bij de ‘Global’.

Canonical URL - Is deze pagina qua content een kopie van een andere pagina? Vul dan hier de url in van de pagina waar de originele content staat.

Kan ik je helpen?

Ik kan me voorstellen dat je nog hele specifieke vragen hebt over de toepassing van SEOmatic voor jouw site of shop. Twijfel je over de juiste toepassing? Neem gerust contact met ons op via de chat of bel ons! We helpen je graag verder.

pijltje-links-witCreated with Sketch.
pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
Niice Bas
Strateeg & New Business

Bas Stortelers

Ik ben elke dag op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en toekomstige trends die de digitale wereld te bieden heeft.

Benieuwd naar de kansen van de digitale wereld voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op.

Niice Thijs
Strateeg & Project Manager

Thijs van der Heijden

Als digital strateeg zorg ik er bij Niice voor dat alles wat we voor jou doen op het gebied van design, development en online marketing, gebaseerd is op een doordachte strategie. Onbezonnen beginnen aan de ontwikkeling van oplossingen of online marketing, is namelijk de formule voor mislukking. Ik zorg ervoor dat onze diensten daadwerkelijk bijdragen aan jouw behoeften en doelen op de lange termijn.

Het strategisch fundament is de basis voor het realiseren van maximaal online succes!

Niice Anke
Happiness Manager

Anke Penterman

Als Happiness Manager zorg ik bij Niice voor ondersteuning op kantoor en zet ik me in voor het vitaal houden van de organisatie. Variërend van organiseren, plannen tot zorgen voor de beste werksfeer. Overzicht houden van HR activiteiten en administratieve werkzaamheden tot het ontvangen van klanten. Op naar nog meer "Happiness" op de werkvloer.

Niice Danielle
Happiness Manager

Daniëlle Starte

Als Happiness Manager probeer ik werken bij Niice elke dag fijner te maken. Niet alleen door leuke uitjes en gezellige momenten te organiseren. Ook al zijn die héél belangrijk.

Nee, vooral door te zorgen voor een efficiënte werkomgeving. Door administratie, HR-activiteiten, interne communicatie, attenties, planningen maak ik het werk van mijn collega's leuker. En dat maakt mij én klanten weer blij!

Niice Sjoerd
Digital Marketeer

Sjoerd Pijnappel

Als Team Lead Digital Marketing help ik jouw stip op de horizon te bepalen en zorg ik ervoor dat zowel het Marketing Team als jouw organisatie focus hebben. Optimaal met elkaar richting die stip werken, daardoor worden resultaten behaald en successen samen gevierd. Waar wil jij naar toe groeien? Laat het mij weten.

Niice Nick
Digital Marketeer

Nick Jansen

Als digital marketeer bij Niice zorg ik, samen met het team, ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is. Ik houd mij binnen dit team voornamelijk bezig met social advertising. Of het nu gaat om Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest Ads, ik denk graag met je mee over de kansen op het gebied van social ads! Met een goed doordachte strategie en een kritische blik op de resultaten halen we zoveel mogelijk resultaat uit het gestelde budget.

Niice Emma
Copy & Content Writer

Emma van Rijn

Als copy writer help ik mooie bedrijven hun verhaal te vertellen. En dat verhaal vindbaar te maken voor iedereen die het moet lezen. Dat doe ik met teksten die je lezer raken, die hen tot fan, volger of klant maken. Teksten geschreven met jouw doel en doelgroep in het achterhoofd.

Wat de boodschap die je wil delen ook is - kort of uitgebreid, op je website of via social media - door samen te werken zetten we jouw verhaal uitgedacht, pakkend en compleet op 'papier'!

Niice Rick
Digital Marketeer

Rick Arink

Als digital marketeer bij Niice zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat de juiste mensen jouw website of webshop vinden. Ik ben breed georiënteerd en heb kennis van verschillende disciplines binnen de online wereld. Ook blijf ik door mijn leergierige houding voortdurend op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen. Gaan we aan de hand van een doordachte strategie samen voor online succes?

Floris niice
Developer

Floris Wijgergangs

Als digital developer zorg ik er bij Niice voor dat jouw webshop, website of webapplicatie een gebruiksvriendelijk, schaalbaar en veilig geheel wordt. Welke functionaliteiten passen bij jouw wensen? Waar komen de effecten die het design tot leven laten komen? Hoe wordt alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk, voor zowel bezoeker als gebruiker?

Op deze vragen bijt ik me vast, totdat de perfecte oplossing staat die van alle formaten schermen afspat.

Jasper Niice
Support Development

Jasper van Naarden

Vragen? Problemen? Feedback? Mij wel bellen! Als support developer bij Niice heb ik één doel: jou een geweldige beleving bezorgen als je onze klantenservice belt.

Ik ben het eerste aanspreekpunt bij uitdagingen en zorg zelf of door samen te werken met ons team voor efficiënte, effectieve oplossingen. En als je dan aan het einde echt geholpen bent? Dan ben ik blij. Succes voor ons allebei!

Niice Judith
Digital Marketeer

Judith Woordes

Als digital marketeer bij Niice zorg ik ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is! Dat doe ik met het schrijven van landingspagina’s, advertentieteksten, de juiste zoekwoorden en gerichte advertenties. Alles om jouw website of webshop meer onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen met het juiste bericht. Heb jij een SEO, SEA of content vraagstuk? Dan spreken we elkaar vast snel!

Niice Luuk
Digital Marketeer

Luuk Vossers

Als junior online marketeer bij Niice houd ik me, samen met collega’s, bezig met online groei
voor jouw bedrijf. Dagelijks focus ik mij met name op het schrijven van content, het bijhouden van sociale media kanalen en het analyseren van
data. Niice en ik zijn een match, omdat ik bij Niice de kans krijg om mijzelf te ontwikkelen als online marketeer. Op het gebied van SEO, SEA en content marketing.

Het meedenken en realiseren van oplossingen voor jouw groei, daar krijg ik energie van!

Niice Ayla
Content strateeg

Ayla Goossens-Everink

Als content strateeg bij Niice ga ik bezig met jouw merkverhaal. Hierin zijn doel, doelgroep én boodschap enorm belangrijk. Ik krijg veel energie van het uitwerken van een goede contentstrategie en klim graag in de pen (of het toetsenbord 😉) om mooie verhalen om te zetten in blogs, e-books, landingspagina’s, whitepapers en meer! Een goede planning hierbij vind ik erg belangrijk.

Dus: wat is het verhaal dat jij graag wil delen?

Niice Sander
Digital marketeer

Sander Huting

Hoe kunnen we jouw helpen om je bedrijfsdoelen te behalen? Als digital marketeer ben ik constant opzoek naar online (groei-)kansen voor onze klanten. Mijn focus ligt op het genereren van leads en het verbinden van ondernemers zoals jij met hun doelgroep. Met natuurlijk als doel dat jij jouw bedrijf kan uitbreiden!

Niice Tim
Product Owner

Tim Geerdinck

Als Product Owner ben ik de schakel tussen business en techniek. Jouw wensen help ik vertalen naar oplossingen die wij met onze webteams realiseren.

Uiteraard hoort daar een juiste communicatie, begeleiding en vooruitkijkende blik bij; vanuit mij en vanuit jou! Samenwerken is voor mij cruciaal. Zullen wij beginnen?

Niice Jorn
Developer

Jorn Wildenbeest

Binnen Niice heb ik, als digital developer, de belangrijke taak om jouw website, webshop of webapplicatie in topconditie te brengen en te houden. De ontwerpen van onze designers zet ik om in een goed functionerend, gebruiksvriendelijke en veilig geheel.

Hoe kunnen we jouw websitebezoekers de juiste ervaring geven? Werkt jouw webshop op elke browser en op elk apparaat? Wordt het aantal problemen tot een minimum beperkt en snel opgelost? Samen met de andere developers bijt ik mij hierop vast, zodat jij zorgeloos door kunt!

Niice Mike
Digital designer & No-code specialist

Mike Dusseldorp

Elke dag werk ik als designer en no-code specialist voor en aan merken die zich willen onderscheiden met top-notch design, innoverende no-code oplossingen & award winning websites.

Ik probeer de lat altijd hoger te leggen, zo creëren we samen merken die digitaal opvallen in de massa. Klaar om je te onderscheiden?

Niice Toni
Developer

Toni Alilovic

Als digital developer bij Niice vertaal ik de mooiste ontwerpen naadloos naar een eindproduct om trots op te zijn. Websites, webshops, webapplicaties, alle designs breng ik tot leven tot een gebruiksvriendelijk en veilig geheel.

Werkt jouw website op elke browser hetzelfde? Hebben jouw websitebezoekers de ervaring waar jij op hoopt? Passen alle functionaliteiten bij jouw wensen en komen de designs optimaal tot hun recht? Daar houd ik mij mee bezig, zodat jij je zorgeloos op jouw werk kunt richten!

Niice Mik
Developer

Mik Wijnen

Als developer bij Niice werp ik mij dagelijks op het functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Werkt je website snel, goed en op elk apparaat? Is je webshop wel gebruiksvriendelijk? En is het aantal problemen tot een minimum beperkt?

Ik focus mij op vragen als deze, zodat jij zorgeloos verder kan met jouw werkzaamheden. Altijd met het doel om jouw websitebezoekers een geweldige ervaring te geven.

Niice Gerben
Developer

Gerben Kraayenhof

Als developer zet ik me bij Niice in om jouw website of webshops niet alleen draaiende te houden, maar optimaal te laten presteren. De rest van de tijd zit ik in de schoolbanken, om jullie straks nóg beter te kunnen helpen. Natuurlijk met uiteindelijk doel om zelf als volwaardig developer ook projecten af te ronden en jouw wensen zo vet mogelijk te realiseren!

Niice Sil
UI & UX Designer

Sil Eggink

Als UI & UX designer bij Niice zorg ik ervoor dat het gevoel dat jij wilt overbrengen en het doel dat jij wilt bereiken omgezet wordt in beeld. Beeld dat niet alleen doordacht is, maar ook de aandacht grijpt! Op basis van jouw doelen ga ik aan de slag met een gaaf design voor die gebruiksvriendelijke website die perfect aansluit op jouw organisatie, die conversiegerichte webshop of een webapplicatie voor efficiëntere werkprocessen. Ik zorg voor een design dat jouw doelgroep direct aanspreekt. Ready to rumble!?

Niice Ken
UI & UX Design en Developer

Ken Kamperman

Die website waar je mond van open valt, waar Google dolblij van wordt en waar doorontwikkeling op de lange termijn geen probleem vormt. Die goed doordachte producten wil ik neerzetten als UI & UX designer en front-end developer. Met een achtergrond in design en een flinke interesse in web ontwikkeling help ik een efficiëntere workflow te realiseren voor onze projecten, voor jou en de collega developers. Alles voor een gepolijst en kloppend resultaat. Klaar voor?

Niice Imme
Developer

Imme Maas

Websites die lekker in het oog vallen met toffe interactiviteit, daar wil natuurlijk iedereen naar kijken. In mijn bijbaan als developer bij Niice zorg ik ervoor dat de gaafste designs worden omgetoverd tot een logische, schaalbare en levendige website. Door fouten te maken en zelf weer op te lossen, krijg ik een echte kick! Daardoor zorg ik ervoor dat jouw website steeds een stukje beter wordt.

Kaat de kantoorhond
Debiteurenbeheer

Kaat

Als chef debiteurenbeheer bij Niice speur ik dagelijks het hele kantoor door. Ik ben hier blijven hangen na mijn snuffelstage en inmiddels ben ik hier niet meer weg te denken. Ik verbind de marketeers, developers en designers met mijn sociale persoonlijkheid met gemak. Bovendien zorg ik dagelijks voor minder stress op de werkvloer, meer gezelligheid én extra beweging tijdens de wandelingen. Heb jij een afspraak met één van mijn teamleden? Dan zorg ik voor een warm welkom. Je merkt het: voor de belangrijkste taken op kantoor ben je bij mij aan het juiste adres!

Niice Lynn
Stagiair

Lynn Reimes

Tijdens mijn studie aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, start ik een nieuw avontuur in de Achterhoek. Tijd om - na het levendige hotelleven te proeven - te groeien in iets heel anders: digitale marketing. Hospitality zit in mijn bloed. Dat ga ik bij Niice inzetten om campagnes te ontwikkelen die niet alleen effectief zijn in het bereiken van de doelgroepen, maar ook een warme en gastvrije/klantvriendelijke sfeer uitstralen!

Niice Jengo
Developer

Jengo Wiegerinck

Als developer bij Niice houd ik mij bezig met het goed laten functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Ik vind het leuk om mooie designs om te toveren naar een interactieve, levendige, schaalbare en optimaal presenterende website. Mijn doel is om jouw gebruikers een goede ervaring te geven op een website.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.