moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots

marketingstrategie voor online groei in 6 stappen

Thijs - May 22, 2019 - 10 Minuten

Vandaag de dag zijn er steeds meer middelen aanwezig om jouw bedrijf, product of dienst onder de aandacht te brengen bij (potentiële) klanten. Maar hoe zet je deze middelen zo efficiënt en effectief mogelijk in? Hoe zorg je ervoor dat de middelen elkaar onderling versterken en het geen kostenpost is, maar een goede investering?


Wij nemen je graag mee in de wereld van marketing en een goede marketingstrategie, met een focus op een ijzersterke digitale strategie.

Middelen voor een marketingstrategie

een marketingstrategie in 6 stappen

Het zal je vast wel eens zijn opgevallen dat sommige bedrijven succesvoller zijn dan andere, terwijl het idee niet altijd beter is. Hebben wij invloed op succes? Het antwoord op deze vraag is eenvoudig: ja. Het succes zit in een klein ding: een goed doordachte marketingstrategie.

waarom je marketingstrategie belangrijk is

Wil je succesvol worden in wat je doet? En je middelen efficiënt inzetten? Dan heb je een goede marketingstrategie nodig. Geen "Facebook inzetten omdat de concurrentie het doet", maar omdat je doelgroep zich daar bevindt. Zonder plan behaal je niet de doelen die je hebt gesteld.

Vroeger verkocht een goed product zichzelf. Tegenwoordig is het aanbod groot, dus is het lastiger je product of dienst onder de aandacht te brengen. Tegelijkertijd is het een stuk gemakkelijker geworden om je doelgroep te bereiken. Het probleem? Vaak weet je als ondernemer niet waar je doelgroep zich bevindt, hoe je hun aandacht grijpt en wat je moet doen om ze tot actie aan te zetten.

Met een goede - op het grotere geheel aansluitende - marketingstrategie, lukt het jou wel. Dus laten we kijken hoe je een goede strategie opzet.

in zes stappen een marketingstrategie

De basis van een goede marketingstrategie stel je samen met zes onderdelen:

  1. Stel concrete doelstellingen op
  2. Bepaal wie je doelgroep is
  3. Breng je concurrenten in kaart
  4. Kies een duidelijke positionering
  5. Bepaal welke middelen je inzet
  6. Maak alles meetbaar

Het opstellen van een goed plan hoeft geen dagtaak te zijn. Stap voor stap neem ik je mee in de vragen die je jezelf wil stellen om het verschil te maken in je communicatiemiddelen.

1.

Stel concrete doelstellingen op

Een goede strategie start met het opstellen van doelstellingen. Voordat je kunt kiezen welke marketingmiddelen je gaat inzetten, moet je eerst weten wat je wilt bereiken.

Wanneer je de naamsbekendheid wilt vergroten, zet je andere middelen in dan wanneer je gerichte conversies wilt realiseren zoals verkopen, nieuwsbrief inschrijvingen en het krijgen van telefoontjes van potentiële klanten.

Maak bij het opstellen van je doelen onderscheid in de volgende doelstellingen:

  • Marketingdoelstellingen
  • Sales-doelstellingen
  • Bedrijfsdoelstellingen
Doelstellingen voor een marketingstrategie

Het klinkt misschien als een dooddoener, maar maak je doelen SMART voor het maximale resultaat:

  • Specifiek
  • Meetbaar
  • Acceptabel / aanwijsbaar
  • Realistisch
  • Tijdsgebonden

Wanneer je doelen niet SMART geformuleerd zijn, is het onmogelijk om hierop te sturen. Bij marketing kijk je continu naar je ROI en wil je je campagnes optimaliseren zodat je het maximale rendement hebt op je investering. Aan het begin zal het lastig zijn om te bepalen welke groei realistisch is. Bepaal toch een realistisch doel. Het geeft je grip op de cijfers en leert je steeds beter welke werkzaamheden voor welke groei hebben gezorgd. Je zult dus steeds beter worden in het stellen van nieuwe doelen én leert ontzettend veel over het effect. Het is niet erg om na verloop van tijd je doel bij te stellen.

Check of je doelstellingen op te splitsen zijn in subdoelstellingen. Bijvoorbeeld: wanneer het jouw doel is om je omzet te verhogen, kun je dat (in de basis) op drie verschillende manieren realiseren:

  1. Meer uit bestaande klanten halen;
  2. Bestaande klanten behouden;
  3. Nieuwe klanten aantrekken.

In bovenstaand voorbeeld zet je voor elk van de doelstellingen een ander middel in.

Om bijvoorbeeld meer uit bestaande klanten te halen, kun je aanbevolen artikelen tonen in de winkelwagen en werken met loyaliteitsprogramma’s. Ook kun je de klant motiveren een minimaal aankoopbedrag uit te geven waarmee ze iets extra’s krijgen. Deze middelen zijn specifiek gericht op het verhogen van de omzet uit bestaande klanten. Echter, deze genereren geen nieuwe klanten. Voor die doelstellingen zullen andere middelen ingezet moeten worden.

2.

Bepaal wie je doelgroep is

Als ondernemer denk je vanuit je klant en probeer je hun gedrag zo goed mogelijk te begrijpen. Omschrijf wie je doelgroep is. Maak een lijst van alle doelgroepen die behoefte hebben aan jouw dienst of product. Specificeer de doelgroepen op de volgende kenmerken:

  • Geografische kenmerken: waar bevindt jouw doelgroep zich fysiek? Waar wonen, werken en consumeren ze? Voorbeelden zijn: Europa, Nederland, Gelderland, straal van 40 km om Arnhem, Arnhem of een bepaalde wijk in Arnhem;
  • Demografische kenmerken: denk hierbij aan leeftijd, geslacht, burgerlijke staat, gezinsgrootte, geloofsovertuiging, levensfase en dergelijke;
  • Psychografische kenmerken: de levenshouding, interesses en opinies. Denk hierbij aan lifestyle, politieke overtuiging en uitgavenpatronen;
  • Sociaaleconomische kenmerken: wat is het opleidingsniveau van de doelgroep, de sociale klasse, inkopen en het beroep dat ze uitoefenen?;
  • Levenscyclus: in welk stadium begeeft de doelgroep zich in het leven? Zijn ze vrijgezel, getrouwd, hebben ze kinderen, enz.
Doelgroep bepalen voor marketingstrategie

durf te specificeren

Een veelgemaakte fout is denken dat jouw product of dienst voor iedereen geschikt is. Iedereen is uniek en heeft zijn of haar eigen behoeftes. Het is daarom niet reëel te denken dat alle mensen behoefte hebben aan hetzelfde product of dezelfde dienst.

Geld verdienen is keuzes maken. Wees daarom niet bang om bepaalde doelgroepen uit te sluiten. Je kunt immers niet iedereen bedienen met jouw product of dienst. Sterker nog; wanneer je iedereen wilt bedienen, zullen veel minder mensen voor je kiezen omdat je ze niet juist aanspreekt.

Waarom zul je ongelijke mensen gelijk behandelen. Elke doelgroep vraagt om zijn eigen unieke aanpak qua communicatie.


directe doelgroep vs communicatiedoelgroep

Maak bij het opstellen van de doelgroepen een onderscheid in directe doelgroepen en communicatiedoelgroepen. Neem bijvoorbeeld het product luiers. Baby’s/kinderen zijn de doelgroep, maar de ouders van deze kinderen zijn de communicatiedoelgroep. De communicatiedoelgroep is in dit voorbeeld degene die tot aankoop overgaat. Richt je daarom (vanzelfsprekend :-) )op deze doelgroep en niet op de baby’s zelf.


customer journey

Wanneer bekend is wie je doelgroep is, is het belangrijk dieper in te zoomen op het gedrag van de doelgroep. Wat typeert hun koop- en gebruiksgedrag, wat zijn hun koopmotieven, behoeften, alternatieven en bezwaren? Middels de customer journey krijg je eenvoudig inzicht in deze vraagstukken. Hiermee breng je de klantreis van jouw doelgroep in kaart. Zo kun je op de juiste momenten, via de juiste kanalen de meest geschikte boodschap tonen aan jouw doelgroep.

3.

Breng je concurrenten in kaart

Hoe graag je het ook zou willen, je bent vast niet de enige op de markt. De concurrenten liggen altijd op loer om marktaandeel te winnen. Hoe beter jij inzicht hebt in je concurrenten, des te beter je kunt anticiperen op hun acties en je kunt onderscheiden.

Breng daarom je concurrenten in kaart. Maak een lijst van alle directe en indirecte concurrenten. Stel voor jezelf per concurrent de volgende vragen:

  • Hoe onderscheiden zij zich?
  • Wat zijn hun USP's?
  • Wat is hun prijsbeleid?
  • Welke kwaliteit leveren zij?
  • Hoe profileren zij zich? (communicatie en reclame)
  • Wat zijn hun sterktes en zwaktes?
  • Op welke doelgroepen focussen zij zich?
4.

kies een duidelijke positionering

Bepaal een duidelijke positionering voor je bedrijf. Bij de positionering bekijk je hoe jij je onderscheidt ten opzichte van concurrenten. Stel jezelf de vraag: Hoe wil je dat jouw bedrijf gezien wordt in de ogen van de consument?

positioneringsmatrix van Treacy en Wiersema

Volgens de marketing professoren Treacy en Wiersema kun je voor je bedrijf kiezen uit drie waardestrategieën:

  • Product Leadership: hierbij lever jij de beste diensten of producten. Het product, en daarmee ontwikkeling en innovatie, staat altijd centraal.
  • Operational Excellence: Bij deze strategie heb je de bedrijfsprocessen zo goed georganiseerd dat je producten en diensten voor een lage prijs kunt aanbieden. Alle activiteiten zijn erop gericht om prijs efficiëntie te realiseren. Dit mag ten koste gaan van de klantrelatie en de kwaliteit.
  • Customer intimacy: De focus ligt hierbij op de relatie met je klant. In alles stel je de klant voorop om de klant een zo goed mogelijke beleving te bieden. Je bent goed bereikbaar, hebt extreem goede service en veel klantcontact. Je bouwt langdurige relaties op en gelooft niet in eenmalige transacties.
Waardestrategieen treacy en wiersema

Het is goed om een duidelijke keuze te maken voor één van de waardestrategieën. Het is immers niet geloofwaardig wanneer je de beste klantervaring en producten levert voor de laagste prijs. Het is van belang dat je niet stuck-in-the-middle komt te zitten. Het gevaar hierbij is dat niemand zich aangetrokken voelt tot jouw merk.

Toch even een kleine nuance: wanneer je de klant centraal stelt in jouw communicatie, wil dat niet per definitie zeggen dat je duur bent. Je kunt bij de Albert Heijn net zo voordelig uit zijn als bij de Aldi. De gemiddelde prijzen van de producten bij Albert Heijn liggen echter wel hoger omdat ze meer A-merken verkopen.

usp’s

Maak een overzicht van jouw unique selling point. USP’s zijn de cruciale factoren om voor jouw bedrijf kiezen en niet voor de concurrent. Kortom, wat zijn de unieke voordelen van jouw dienst of product?

Kijk goed naar de USP’s van de concurrenten. Stel jezelf bij elke USP de vraag of je je hiermee écht onderscheidt van je concurrenten. Wanneer dat niet het geval is, is het geen geschikte USP om te noteren.

dna en tone of voice

Het DNA is de basis van jouw bedrijf. Het bepaalt wie je bent en hoe je gezien wordt door (potentiële) klanten. Een duidelijk beeld van jouw bedrijfs-DNA werkt als een kompas voor alle beslissingen die je neemt.

Wat wil je uitstralen? Wil je jong, fris en dynamisch zijn, wil je een expert-status claimen, wil je autoriteit laten zien of is je bedrijf heel erg traditioneel?

Denk daarnaast ook goed na over de tone of voice. Hoe spreek je je doelgroep aan? Gebruik je humor in je communicatie of communiceer je juist heel zakelijk? Het begint al met eenvoudige vragen zoals: spreek je je doelgroep met “je” of met “u” aan?

5.

bepaal welke middelen je inzet

Nu wordt het tijd om te kijken welke middelen je gaat inzetten om je opgestelde doelen te behalen. Denk hierbij aan middelen zoals:

Denk goed na over hoe je je doelgroep kunt bereiken. Kinderen tussen 14 en 18 jaar zijn veel actiever op SnapChat, Instagram en YouTube dan bijvoorbeeld gepensioneerden. Kijk ook goed naar de positionering. Wanneer je je klant centraal stelt, zet dan ook middelen in die daarbij aansluiten. Denk aan een loyaliteitsprogramma, een chatfunctie, relatiegeschenken en dergelijke.

Wanneer je contentcreatie, SEO of SEA inzet, start dan altijd met een zoekwoordonderzoek. Dit zodat je weet waar je doelgroep op zoekt. Stel op basis hiervan een contentplanning op waarin je bepaalt waarover je gaat schrijven.

geef invulling volgens de klantreis

Wanneer je aan de slag gaat met de middelen, is het belangrijk om invulling te geven volgens de klantreis. Alleen op die manier krijg je een mix aan middelen die de potentiële klant goed door de klantreis loodst. Een veelgebruikt model hiervoor is de 'See Think Do Care' van Google.

Zo kun je bij potentiële klanten met een latente behoefte Google Ads Display, Facebook of Instagram advertising inzetten op basis van onder andere interesses en gedrag.

Wil je jouw doelgroep met een bewuste behoefte bereiken? Dan zijn Google Ads Search en Shopping (eventueel aangevuld met Bing Ads) de meestgebruikte manier. Ook je organische (SEO) positie versterken, is dan een belangrijk aspect.

Wil je in de 'Do fase' jouw conversiepercentage verhogen? Denk dan aan personalisatietools als Datatrics of Wiqhit, ga aan de slag met een chatfunctie om de contactdrempel te verlagen of ga met beïnvloedingsprincipes A/B testen binnen je site.

Wil je bestaande klanten beter aan je binden om de lifetime value te verhogen? Loyaliteitsprogramma's kunnen enorm bijdragen aan de binding met bestaande klanten. Slimme, gepersonaliseerde mailings met waardevolle inhoud en sterke aanbiedingen zijn ook een sterke manier. Heb je een product of dienst waarover mensen graag met elkaar (en jou) overleggen? Denk eens aan een eigen community starten.

Wil je ze ook meer inzetten als ambassadeurs? Kijk of je op een leuke en slimme manier reviews kunt verzamelen, die mensen in de oriëntatiefase weer overtuigen.

6.

maak alles meetbaar

Hoe goed je marketingstrategie ook is, meten en bijsturen is verreweg het belangrijkste wanneer het om marketing gaat. Bekijk welke campagnes succesvol en welke minder succesvol zijn. Stuur vervolgens direct bij om betere resultaten te behalen. Wanneer je een webshop hebt wil je precies weten hoeveel omzet er vanuit Google Ads komt, hoeveel nieuwe klanten een bepaalde campagne oplevert en hoeveel nieuwsbrief inschrijvingen social media heeft gegenereerd. Met Google Tag Manager maak je je website meetbaar, zodat je inzicht krijg in de resultaten van de middelen die je inzet. Telefoontjes blijven voor veel bedrijven (één van) de belangrijkste conversies. Met uitzondering van webshops en e-commerce, komt zo’n 70% van de nieuwe klanten via de telefoon binnen. Met Call-tracking maak je ook je telefonische contacten meetbaar voor jouw bedrijf.

Tip: zoals eerder aangegeven, is het opstellen van meetbare doelstellingen ontzettend belangrijk. Plan per kwartaal een moment om jouw cijfers te analyseren aan de hand van je doelstellingen. Zit je op de juiste weg? Moet ergens meer aandacht aan worden gegeven? Aan de hand van kwartaalanalyses kun je bijsturen in je aanpak, zodat je aan het eind van het jaar jouw doelstellingen daadwerkelijk zult behalen. Zet jouw budgettering voor het jaar daarom ook nooit vast per middel, maar houd het flexibel. Zo heb je ruimte om bij te sturen.

Google tagmanager meetbaarheid marketingstrategie

Wanneer alles meetbaar is, start dan met een nulmeting zodat je weet wat je uitgangspositie is. Wanneer we marketingmiddelen inzetten, kijk je altijd naar de ROI. Hoeveel kosten de middelen en wat leveren ze op?

je marketingstrategie uitvoeren

Voorkomen dat je weken bezig bent voor de juiste strategie en een heel boekwerk gaat schrijven? Een goede marketingstrategie past in bulletpoints op enkele A4’tjes. Stel een goed plan op, bepaal welke middelen je gaat inzetten en start meteen! Bepaal per middel een plan, ga op zoek naar een structuur en maak een goede planning. Focus je elke keer op één middel tegelijkertijd en zet deze goed in. Doe niet alles half, hetgeen wat je doet moet goed zijn. Zet liever enkele middelen goed in dan vele middelen maar half.

Sta je met jouw organisatie aan het begin en valt er nog veel winst (en groei) te behalen? Start dan altijd met de 'bewuste behoefte' in de klantreis. Deze doelgroep is het snelst (en meest rendabel) om te zetten tot nieuwe klanten.

Pas wanneer de bewuste behoefte goed loopt en je een goede hoeveelheid websiteverkeer en klanten hebt, kun je gaan nadenken over conversieoptimalisatie, slimme mailings of betere naamsbekendheid bij de doelgroep met de latente behoefte.

marketingadvies binnen handbereik

Ben je enthousiast geworden over het inzetten van een goede marketingstrategie? Wacht dan niet te lang om deze voor jouw eigen bedrijf op te stellen. Ondernemers hebben vaak goede ideeën genoeg, maar niet de tijd om deze uit te voeren. Neem de tijd om niet alleen elke dag in je bedrijf, maar ook áán je bedrijf te werken. Hoe langer je wacht, des te meer geld aan je neus voorbij gaat.

Wij helpen je graag om samen te werken aan de online groei van jouw bedrijf. Voordat wij starten met onze werkzaamheden bepalen we altijd samen met onze klanten de marketingstrategie. Wil je ook samen met ons werken aan een effectieve marketingstrategie? Bel ons op 0544-22 11 22 of neem contact op via de mail. Wij denken graag met je mee!

pijltje-links-witCreated with Sketch.
pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
Niice Bas
Strateeg & New Business

Bas Stortelers

Ik ben elke dag op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en toekomstige trends die de digitale wereld te bieden heeft.

Benieuwd naar de kansen van de digitale wereld voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op.

Niice Thijs
Strateeg & Project Manager

Thijs van der Heijden

Als digital strateeg zorg ik er bij Niice voor dat alles wat we voor jou doen op het gebied van design, development en online marketing, gebaseerd is op een doordachte strategie. Onbezonnen beginnen aan de ontwikkeling van oplossingen of online marketing, is namelijk de formule voor mislukking. Ik zorg ervoor dat onze diensten daadwerkelijk bijdragen aan jouw behoeften en doelen op de lange termijn.

Het strategisch fundament is de basis voor het realiseren van maximaal online succes!

Niice Anke
Happiness Manager

Anke Penterman

Als Happiness Manager zorg ik bij Niice voor ondersteuning op kantoor en zet ik me in voor het vitaal houden van de organisatie. Variërend van organiseren, plannen tot zorgen voor de beste werksfeer. Overzicht houden van HR activiteiten en administratieve werkzaamheden tot het ontvangen van klanten. Op naar nog meer "Happiness" op de werkvloer.

Niice Danielle
Happiness Manager

Daniëlle Starte

Als Happiness Manager probeer ik werken bij Niice elke dag fijner te maken. Niet alleen door leuke uitjes en gezellige momenten te organiseren. Ook al zijn die héél belangrijk.

Nee, vooral door te zorgen voor een efficiënte werkomgeving. Door administratie, HR-activiteiten, interne communicatie, attenties, planningen maak ik het werk van mijn collega's leuker. En dat maakt mij én klanten weer blij!

Niice Sjoerd
Digital Marketeer

Sjoerd Pijnappel

Als Team Lead Digital Marketing help ik jouw stip op de horizon te bepalen en zorg ik ervoor dat zowel het Marketing Team als jouw organisatie focus hebben. Optimaal met elkaar richting die stip werken, daardoor worden resultaten behaald en successen samen gevierd. Waar wil jij naar toe groeien? Laat het mij weten.

Niice Nick
Digital Marketeer

Nick Jansen

Als digital marketeer bij Niice zorg ik, samen met het team, ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is. Ik houd mij binnen dit team voornamelijk bezig met social advertising. Of het nu gaat om Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest Ads, ik denk graag met je mee over de kansen op het gebied van social ads! Met een goed doordachte strategie en een kritische blik op de resultaten halen we zoveel mogelijk resultaat uit het gestelde budget.

Niice Emma
Copy & Content Writer

Emma van Rijn

Als copy writer help ik mooie bedrijven hun verhaal te vertellen. En dat verhaal vindbaar te maken voor iedereen die het moet lezen. Dat doe ik met teksten die je lezer raken, die hen tot fan, volger of klant maken. Teksten geschreven met jouw doel en doelgroep in het achterhoofd.

Wat de boodschap die je wil delen ook is - kort of uitgebreid, op je website of via social media - door samen te werken zetten we jouw verhaal uitgedacht, pakkend en compleet op 'papier'!

Niice Rick
Digital Marketeer

Rick Arink

Als digital marketeer bij Niice zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat de juiste mensen jouw website of webshop vinden. Ik ben breed georiënteerd en heb kennis van verschillende disciplines binnen de online wereld. Ook blijf ik door mijn leergierige houding voortdurend op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen. Gaan we aan de hand van een doordachte strategie samen voor online succes?

Floris niice
Developer

Floris Wijgergangs

Als digital developer zorg ik er bij Niice voor dat jouw webshop, website of webapplicatie een gebruiksvriendelijk, schaalbaar en veilig geheel wordt. Welke functionaliteiten passen bij jouw wensen? Waar komen de effecten die het design tot leven laten komen? Hoe wordt alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk, voor zowel bezoeker als gebruiker?

Op deze vragen bijt ik me vast, totdat de perfecte oplossing staat die van alle formaten schermen afspat.

Jasper Niice
Support Development

Jasper van Naarden

Vragen? Problemen? Feedback? Mij wel bellen! Als support developer bij Niice heb ik één doel: jou een geweldige beleving bezorgen als je onze klantenservice belt.

Ik ben het eerste aanspreekpunt bij uitdagingen en zorg zelf of door samen te werken met ons team voor efficiënte, effectieve oplossingen. En als je dan aan het einde echt geholpen bent? Dan ben ik blij. Succes voor ons allebei!

Niice Judith
Digital Marketeer

Judith Woordes

Als digital marketeer bij Niice zorg ik ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is! Dat doe ik met het schrijven van landingspagina’s, advertentieteksten, de juiste zoekwoorden en gerichte advertenties. Alles om jouw website of webshop meer onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen met het juiste bericht. Heb jij een SEO, SEA of content vraagstuk? Dan spreken we elkaar vast snel!

Niice Luuk
Digital Marketeer

Luuk Vossers

Als junior online marketeer bij Niice houd ik me, samen met collega’s, bezig met online groei
voor jouw bedrijf. Dagelijks focus ik mij met name op het schrijven van content, het bijhouden van sociale media kanalen en het analyseren van
data. Niice en ik zijn een match, omdat ik bij Niice de kans krijg om mijzelf te ontwikkelen als online marketeer. Op het gebied van SEO, SEA en content marketing.

Het meedenken en realiseren van oplossingen voor jouw groei, daar krijg ik energie van!

Niice Ayla
Content strateeg

Ayla Goossens-Everink

Als content strateeg bij Niice ga ik bezig met jouw merkverhaal. Hierin zijn doel, doelgroep én boodschap enorm belangrijk. Ik krijg veel energie van het uitwerken van een goede contentstrategie en klim graag in de pen (of het toetsenbord 😉) om mooie verhalen om te zetten in blogs, e-books, landingspagina’s, whitepapers en meer! Een goede planning hierbij vind ik erg belangrijk.

Dus: wat is het verhaal dat jij graag wil delen?

Niice Sander
Digital marketeer

Sander Huting

Hoe kunnen we jouw helpen om je bedrijfsdoelen te behalen? Als digital marketeer ben ik constant opzoek naar online (groei-)kansen voor onze klanten. Mijn focus ligt op het genereren van leads en het verbinden van ondernemers zoals jij met hun doelgroep. Met natuurlijk als doel dat jij jouw bedrijf kan uitbreiden!

Niice Tim
Product Owner

Tim Geerdinck

Als Product Owner ben ik de schakel tussen business en techniek. Jouw wensen help ik vertalen naar oplossingen die wij met onze webteams realiseren.

Uiteraard hoort daar een juiste communicatie, begeleiding en vooruitkijkende blik bij; vanuit mij en vanuit jou! Samenwerken is voor mij cruciaal. Zullen wij beginnen?

Niice Jorn
Developer

Jorn Wildenbeest

Binnen Niice heb ik, als digital developer, de belangrijke taak om jouw website, webshop of webapplicatie in topconditie te brengen en te houden. De ontwerpen van onze designers zet ik om in een goed functionerend, gebruiksvriendelijke en veilig geheel.

Hoe kunnen we jouw websitebezoekers de juiste ervaring geven? Werkt jouw webshop op elke browser en op elk apparaat? Wordt het aantal problemen tot een minimum beperkt en snel opgelost? Samen met de andere developers bijt ik mij hierop vast, zodat jij zorgeloos door kunt!

Niice Mike
Digital designer & No-code specialist

Mike Dusseldorp

Elke dag werk ik als designer en no-code specialist voor en aan merken die zich willen onderscheiden met top-notch design, innoverende no-code oplossingen & award winning websites.

Ik probeer de lat altijd hoger te leggen, zo creëren we samen merken die digitaal opvallen in de massa. Klaar om je te onderscheiden?

Niice Toni
Developer

Toni Alilovic

Als digital developer bij Niice vertaal ik de mooiste ontwerpen naadloos naar een eindproduct om trots op te zijn. Websites, webshops, webapplicaties, alle designs breng ik tot leven tot een gebruiksvriendelijk en veilig geheel.

Werkt jouw website op elke browser hetzelfde? Hebben jouw websitebezoekers de ervaring waar jij op hoopt? Passen alle functionaliteiten bij jouw wensen en komen de designs optimaal tot hun recht? Daar houd ik mij mee bezig, zodat jij je zorgeloos op jouw werk kunt richten!

Niice Mik
Developer

Mik Wijnen

Als developer bij Niice werp ik mij dagelijks op het functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Werkt je website snel, goed en op elk apparaat? Is je webshop wel gebruiksvriendelijk? En is het aantal problemen tot een minimum beperkt?

Ik focus mij op vragen als deze, zodat jij zorgeloos verder kan met jouw werkzaamheden. Altijd met het doel om jouw websitebezoekers een geweldige ervaring te geven.

Niice Gerben
Developer

Gerben Kraayenhof

Als developer zet ik me bij Niice in om jouw website of webshops niet alleen draaiende te houden, maar optimaal te laten presteren. De rest van de tijd zit ik in de schoolbanken, om jullie straks nóg beter te kunnen helpen. Natuurlijk met uiteindelijk doel om zelf als volwaardig developer ook projecten af te ronden en jouw wensen zo vet mogelijk te realiseren!

Niice Sil
UI & UX Designer

Sil Eggink

Als UI & UX designer bij Niice zorg ik ervoor dat het gevoel dat jij wilt overbrengen en het doel dat jij wilt bereiken omgezet wordt in beeld. Beeld dat niet alleen doordacht is, maar ook de aandacht grijpt! Op basis van jouw doelen ga ik aan de slag met een gaaf design voor die gebruiksvriendelijke website die perfect aansluit op jouw organisatie, die conversiegerichte webshop of een webapplicatie voor efficiëntere werkprocessen. Ik zorg voor een design dat jouw doelgroep direct aanspreekt. Ready to rumble!?

Niice Ken
UI & UX Design en Developer

Ken Kamperman

Die website waar je mond van open valt, waar Google dolblij van wordt en waar doorontwikkeling op de lange termijn geen probleem vormt. Die goed doordachte producten wil ik neerzetten als UI & UX designer en front-end developer. Met een achtergrond in design en een flinke interesse in web ontwikkeling help ik een efficiëntere workflow te realiseren voor onze projecten, voor jou en de collega developers. Alles voor een gepolijst en kloppend resultaat. Klaar voor?

Niice Imme
Developer

Imme Maas

Websites die lekker in het oog vallen met toffe interactiviteit, daar wil natuurlijk iedereen naar kijken. In mijn bijbaan als developer bij Niice zorg ik ervoor dat de gaafste designs worden omgetoverd tot een logische, schaalbare en levendige website. Door fouten te maken en zelf weer op te lossen, krijg ik een echte kick! Daardoor zorg ik ervoor dat jouw website steeds een stukje beter wordt.

Kaat de kantoorhond
Debiteurenbeheer

Kaat

Als chef debiteurenbeheer bij Niice speur ik dagelijks het hele kantoor door. Ik ben hier blijven hangen na mijn snuffelstage en inmiddels ben ik hier niet meer weg te denken. Ik verbind de marketeers, developers en designers met mijn sociale persoonlijkheid met gemak. Bovendien zorg ik dagelijks voor minder stress op de werkvloer, meer gezelligheid én extra beweging tijdens de wandelingen. Heb jij een afspraak met één van mijn teamleden? Dan zorg ik voor een warm welkom. Je merkt het: voor de belangrijkste taken op kantoor ben je bij mij aan het juiste adres!

Niice Lynn
Stagiair

Lynn Reimes

Tijdens mijn studie aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, start ik een nieuw avontuur in de Achterhoek. Tijd om - na het levendige hotelleven te proeven - te groeien in iets heel anders: digitale marketing. Hospitality zit in mijn bloed. Dat ga ik bij Niice inzetten om campagnes te ontwikkelen die niet alleen effectief zijn in het bereiken van de doelgroepen, maar ook een warme en gastvrije/klantvriendelijke sfeer uitstralen!

Niice Jengo
Developer

Jengo Wiegerinck

Als developer bij Niice houd ik mij bezig met het goed laten functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Ik vind het leuk om mooie designs om te toveren naar een interactieve, levendige, schaalbare en optimaal presenterende website. Mijn doel is om jouw gebruikers een goede ervaring te geven op een website.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.