moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots

7 designtrends die in 2019 aan conversie-optimalisatie bijdragen

Sjoerd - May 22, 2019 - 7 Minuten

Knipper één keer met je ogen en er is al weer een nieuwe website toegevoegd aan de enorme collectie die het internet al kent. Het web staat geen seconde stil. Hoe zorg je er dan voor dat je jouw concurrentie voorblijft en dat jouw content, website of -shop converteert?


Dat is de vraag waar wij ons ook dagelijks mee bezighouden. Het betreft het hele Niice-team, want conversie-optimalisatie raakt al onze afdelingen. Niet alleen onze online marketeers letten erop of je content en pagina wel gericht zijn op conversie, maar ook het development- en designteam houden conversie te allen tijde in het achterhoofd. In deze blog lees je zeven designtrends in die in 2019 kunnen bijdragen aan conversie-optimalisatie.

Kantoor verticaal niice 11

1. Mobile first

Mobile first ontwerpen is een trend die Niice al lange tijd toepast, maar ook in 2019 is het nog volop relevant. Mobile first houdt in dat wij eerst aan de slag gaan met het ontwerpen van mobiele pagina’s en pas daarna voor grotere schermen ontwerpen. De reden hiervan is eenvoudig: nog steeds neemt het mobiel gebruik toe, blijkt uit een van de vele onderzoeken daarnaar. Onderstaande tabel geeft inzage in zoekopdrachten, maar zegt dus ook iets over het percentage personen dat uiteindelijk via een mobiel apparaat op jouw website belandt.

Mobile vs desktop search volumes
Mobile vs. Desktop Local Search Volumes (BIA/Kelsey Forecast)

De lijn voor mobiel is stijgende. Voor desktop stijgt de lijn ook nog steeds, maar die stijging zwakt langzaam af. Het is dus niet zo vreemd dat de focus in eerste instantie op mobiele designs ligt, ook in 2019. Mobielvriendelijke websites krijgen bijvoorbeeld ook voorrang in Google ten opzichte van websites die minder mobielvriendelijk zijn.

Met het oog op conversie-optimalisatie is mobile first ontwerpen dé manier om goed na te denken over hoe conversiegerelateerde elementen in beeld worden gebracht. Zo is de weergave en positionering van knoppen heel anders dan op desktop, waar je veel meer ruimte hebt. Juist op kleinere schermen is het dus zaak om met de beperkte ruimte de ultieme plek te kiezen. Uiteindelijk is desktop niet minder belangrijk, maar juist de beperkte ruimte van mobiele devices stelt ons in staat om extra goed na te denken over de opzet van een conversieverhogende pagina.

2. Patronen

Over positionering gesproken: als we je nu zouden vragen om met je muis of vinger naar de navigatie te bewegen, is de kans groot dat je naar boven beweegt. We zijn nou eenmaal gewend aan bepaalde terugkerende patronen op het web. Er zijn websites die de navigatie aan de onderkant hebben gepositioneerd, maar voor veel gebruikers zal dat even wennen zijn of zelfs volkomen onlogisch. Als je afwijkt van een patroon, moet het ontzettend goed doordacht en getest zijn. Wat we hiermee willen zeggen, is dat het bij bepaalde zaken vaak beter is om deze als standaard te zien, ook met het oog op conversie.

Probeer in onderstaand voorbeeld in je hoofd maar eens het boek te bestellen. Het boek is overigens een aanrader, maar aangezien dit (nog?) geen gesponsord bericht is laten we het linkje achterwege.

Boek zonder bestelknop
Bewerkt screenshot van een productpagina op Bol.com

Gelukt? Heel knap, maar wij geloven er niets van. De Call To Action-knop (CTA) is immers nergens te bekennen. Hoe voeg je het boek nu toe aan je winkelwagen? Je zou de knop ergens in de buurt van de prijs verwachten, maar blijkbaar staat hij ergens verderop op de pagina. Als je een geduldig type bent, zou je wellicht nog de moeite doen om even verder te scrollen (in gedachten) dan je neus lang is. De meeste mensen zijn dat echter niet en zullen wegklikken of zelfs naar de concurrent stappen. Bovenstaand voorbeeld is gelukkig bewerkt: Bol.com weet wel beter en de bestelknop is gewoon direct in beeld op de daadwerkelijke pagina. Echter is het een goed voorbeeld om te testen wat het met je doet als een website een patroon doorbreekt. Patronen zijn belangrijk. Soms saai, maar als mensen er eenmaal aan gewend zijn, is er geen ontkomen meer aan.

Nu vraag jij je misschien af: was dit vóór 2019 niet ook al zo? Ja, zeker wel. Maar wat anno 2019 soms een trend lijkt, is dat websites ‘hippe’ keuzes gaan maken waardoor de website misschien wel heel origineel wordt, maar waarbij conversie naar de achtergrond verdwijnt. Dit betekent natuurlijk niet dat een goede website niet mooi kan zijn. Door te starten met de strategie, kan direct nagedacht worden over wat belangrijk is en wat minder, de doelen en waar we de gebruiker naartoe willen leiden. Het visuele jasje volgt dan wel, maar voor wie de conversie wil verhogen (wie niet?), is dit uiteindelijk niet het belangrijkste om aan het begin al tijd en energie in te steken.

3. Typografie

Times New Roman, Comic Sans… wie is er niet groot mee geworden? Tegenwoordig is het meer een trend om deze fonts belachelijk te maken. Welke je wel gebruikt, is belangrijker dan je misschien denkt en ook dat heeft invloed op je conversiewaarde. Ben je een jurist of heb je een advocatenbureau? Dan wil je zakelijkheid uitstralen. Professionaliteit, passie voor het vak. Een font met schreef past dan waarschijnlijk goed. Schreef? Ja, met van die pootjes, zoals dit:

Font met scheef

Run je een pretpark, dan is die zakelijkheid niet wat je wil overbrengen. Een speels font is dan veel leuker voor de doelgroep. Stel je voor dat je bovenstaand voorbeeld op de website van Walibi voorbij ziet komen, in combinatie met de slogan ‘Hard gaan’. Dan kijk je ook wel even twee keer of je echt wel op de juiste website bent beland. Het juiste font is dus echt wel van belang om het juiste gevoel bij gebruikers over te laten komen. Het grote voordeel anno 2019 is dat de keuze in lettertypes alsmaar ruimer wordt. Via fonts.google.com bijvoorbeeld zijn erg veel fonts voor het web gratis beschikbaar.

4. Afbeeldingen

Naast goede typografie, groeit de trend om visueel materiaal te gebruiken in 2019. Op wat voor manieren kan een simpele afbeelding dan invloed hebben op de conversiewaarde?

Lange teksten lezen vanaf een scherm is niet altijd prettig. Als je een digitaal boek leest, is dat nog tot daaraan toe. Maar op het moment dat jij je op conversie gaat richten, zijn lange teksten niet interessant. Toch wil je wel het een en ander vertellen bij datgene waarmee jij voor conversie gaat zorgen. Visuele beelden worden om die reden steeds belangrijker. ‘Een foto zegt meer dan duizend worden’, wordt weleens gezegd. Maar daarvoor is relevantie wel belangrijk. Een foto van een bedrijfspand op de contactpagina kan beeldend zijn, maar het gezicht van de contactpersoon zou voor je doelgroep wel eens veel interessanter kunnen zijn. Die persoonlijkheid zal in combinatie met de juiste teksten waarschijnlijk voor meer conversie zorgen dan een onpersoonlijk pand.

Dat heeft tevens met relevantie te maken. Relevante content is belangrijk en dat gaat dieper dan je denkt. Juist nu anno 2019 beeldmateriaal zo belangrijk is, is het goed om hier rekening mee te houden. Human gaze is een term die beschrijft dat je het kijkgedrag van gebruikers kan sturen door relevante inhoud voor een afbeelding te kiezen en hier slim mee om te gaan. Kijk maar eens naar deze voorbeeldadvertentie:

Jurrien kijkt weg van de CTA
Jurriën kijkt weg van de CTA

Jurriën - een van onze marketeers - kijkt hier naar links, terwijl de CTA zich rechts bevindt. Het is psychologisch bewezen dat je automatisch de kijkrichting van de persoon op de foto volgt. In dit geval leidt dat naar niks, of in het ergste geval: een andere advertentie die links gepositioneerd is. In het tweede voorbeeld kijkt Jurriën wel naar de CTA. Drie keer raden waar jij als kijker dan uitkomt. Het onderzoek stelt dat het daarmee 20% aannemelijker wordt dat jij de tekst leest omdat 33% de kijkrichting volgt.

Jurrien kijkt richting de CTA
Jurriën kijkt richting de CTA (en jij waarschijnlijk ook)

5. Bewegende beelden en elementen

Niet alleen stilstaand beeld is nuttig als het om conversieverhogende middelen gaat. Ook bewegend beeld kan een boost geven aan je conversies. Er komen, ook in 2019, steeds meer middelen beschikbaar om op een lichtgewicht manier (zonder dat je website traag wordt), bewegingen in hoge kwaliteit toe te passen. Denk daarbij aan video of animatie. Welke voordelen kun je verwachten als je bewegend beeld gebruikt op je website?

  1. Mensen hoeven minder te lezen. Door leuke, informatieve video's in te zetten, voorkom je dat je doelgroep grote lappen tekst moet lezen voordat men snapt wat je nou eigenlijk wilt verkopen. Aangezien mensen steeds sneller geneigd zijn om lange teksten voorbij te scrollen, kan video dus een mooie oplossing zijn. Meer weten over videomarketing?
  2. Creëer hints en triggers. Visuele hints kunnen gebruikers triggeren om bepaalde keuzes te maken. Denk aan een CTA die heel subtiel beweegt. Het trekt de aandacht, waardoor men eerder geneigd is iets aan te klikken.
  3. Je website wordt aantrekkelijker van bewegend beeld. Video en subtiele animaties maken de website interessanter. De kans is dus groter dat mensen langer blijven hangen, dieper ingaan op de inhoud en dus stijgt de kans dat men actie onderneemt.

6. CTA’s en knoppen

Beweging toevoegen aan CTA's is dus een manier om de aandacht te trekken. Maar dan moet de basis van die knop ook in orde zijn. Wat bepaalt dan of die basis goed is of niet?

  • Grootte en padding. Een knop moet niet alleen groot genoeg zijn om op te vallen of goed klikbaar te zijn: ook in de knop moet voldoende ruimte zijn. Kijk eens naar onderstaande voorbeelden. De onderste knop is een stuk minder aantrekkelijk. Het oogt op elkaar gedrukt en is daarnaast niet lekker klikbaar, vooral niet met grote vingers op een klein scherm. De bovenste is daarom een betere optie. Mede omdat het anno 2019 niet erg is om je pagina's en elementen ruim op te zetten. Mensen willen liever ruimte dan zoveel mogelijk informatie op elkaar gedrukt. Dat was vroeger wel anders.
CTA’s en knoppen
  • Wat in het bovenste voorbeeld ook het geval is, is dat de tekst een resultaat beschrijft. Online groeien is het resultaat van onze diensten; datgene waar wij samen met jou naartoe werken. De tekst 'Contact opnemen', doelt op een actie die jij moet uitvoeren en niet op jouw uiteindelijke doel.
  • Gebruik nooit twee dezelfde of sterk vergelijkbare knoppen bij elkaar in de buurt. De knoppen hierboven hebben dezelfde stijl, ondanks dat de ene groter is dan de andere. Dit roept een allesbehalve conversieverhogende vraag bij jou op: 'welke moet ik nu aanklikken?' Zorg er altijd voor dat men één keuze heeft. Wil je toch een secundaire knop? Uiteraard houden wij daar rekening mee, maar deze heeft een beduidend andere stijl dan de CTA.
  • Daarentegen is het van belang dat overal waar de CTA wordt gebruikt, deze dezelfde stijl heeft. Als je op de ene plek een blauwe knop inzet en op de andere plek een groene, geef je eigenlijk twee opties terwijl ze hetzelfde doel hebben. Ook dit kan verwarring opwekken.
  • Een laatste tip: gebruik emotionele triggers. In plaats van 'Verhoog je conversie' kun je ook zeggen: 'Stop met het verliezen van conversie'. Dit werkt in op de emotionele kant van je brein. 'Conversie verliezen?! Wacht eens! Dat wil ik niet! Nu moet ik wel actie ondernemen' is een logische gedachte bij het zien van een dergelijke tekst

7. Fysieke belemmeringen voorkomen

De trend om online te kopen zet door. Omdat ook in 2019 het aantal online verkopen nog groeiende is, is het des te belangrijker dat men online de best mogelijke ervaring heeft. Als je de conversie wilt verhogen, is het van belang dat je zoveel mogelijk potentiële belemmeringen wegneemt. Dat kan op de volgende manieren:

  1. Toon de voortgang van de gebruiker. Je hebt het vast wel eens meegemaakt: je vult een online enquête in en er komt maar geen eind aan. Nergens staat hoe lang het nog duurt en dus denk je al gauw: laat maar zitten. Vervelend voor degene die de enquête afneemt. Nog vervelender is het voor de eigenaar van een webshop als iets vergelijkbaar gebeurt. Hoe irritant is het dat als jij je in het bestelproces bevindt, jij jezelf af moet vragen hoe lang het nog gaat duren? Als je geen voortgang toont, bestaat de kans dat de gebruiker de bestelling afbreekt en ergens anders verder gaat kijken.
  2. Leid je bezoekers door het bestelproces alsof ze in de IKEA rondstruinen. Oftewel: de route moet zo logisch zijn dat ze vanzelf wel een keer bij de uitgang komen. Een zijroute nemen kan, maar daar moet je wel even naar zoeken. Daarom is het ook zo belangrijk dat elke CTA dezelfde kleur heeft. Vanaf de knop 'Voeg toe aan winkelmandje' tot aan 'Betaal direct' zouden alle knoppen voor Niice blauw moeten zijn, als wij een webshop hadden. De gebruiker weet dan dat hij een logisch pad volgt en hoeft er eigenlijk niet bij na te denken.
  3. Blijf overal je voordelen benoemen. Op zoveel mogelijk plekken in het design van een webshop houden wij rekening met het tonen van voordelen. Om een lang verhaal kort te houden: kijk eens naar onderstaand voorbeeld van Coolblue. Ook onder de bestelknop benoemen zij nogmaals de voordelen. Mocht je nog twijfelen om die knop te gebruiken, wordt dat laatste beetje twijfel hier weggenomen.
Fysieke belemmeringen voorkomen
Screenshot van een productpagina van Coolblue

Er is nog zoveel meer te schrijven over hoe je in de designfase al rekening kunt houden met conversieverhogende trucjes. De essentie van deze blog was dan ook niet om extreem gedetailleerd in te gaan op alle trends en tips, maar je een idee te geven over de essentie van design bij het verbeteren en verhogen van jouw conversiewaarde. Wij duiken er echter wel graag samen met jou dieper op in. Neem gerust eens contact met ons op, dan zullen wij samen bekijken hoe jij je conversie kunt verhogen op je nieuwe of verbeterde website!

pijltje-links-witCreated with Sketch.
pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
Niice Bas
Strateeg & New Business

Bas Stortelers

Ik ben elke dag op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en toekomstige trends die de digitale wereld te bieden heeft.

Benieuwd naar de kansen van de digitale wereld voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op.

Niice Thijs
Strateeg & Project Manager

Thijs van der Heijden

Als digital strateeg zorg ik er bij Niice voor dat alles wat we voor jou doen op het gebied van design, development en online marketing, gebaseerd is op een doordachte strategie. Onbezonnen beginnen aan de ontwikkeling van oplossingen of online marketing, is namelijk de formule voor mislukking. Ik zorg ervoor dat onze diensten daadwerkelijk bijdragen aan jouw behoeften en doelen op de lange termijn.

Het strategisch fundament is de basis voor het realiseren van maximaal online succes!

Niice Anke
Happiness Manager

Anke Penterman

Als Happiness Manager zorg ik bij Niice voor ondersteuning op kantoor en zet ik me in voor het vitaal houden van de organisatie. Variërend van organiseren, plannen tot zorgen voor de beste werksfeer. Overzicht houden van HR activiteiten en administratieve werkzaamheden tot het ontvangen van klanten. Op naar nog meer "Happiness" op de werkvloer.

Niice Danielle
Happiness Manager

Daniëlle Starte

Als Happiness Manager probeer ik werken bij Niice elke dag fijner te maken. Niet alleen door leuke uitjes en gezellige momenten te organiseren. Ook al zijn die héél belangrijk.

Nee, vooral door te zorgen voor een efficiënte werkomgeving. Door administratie, HR-activiteiten, interne communicatie, attenties, planningen maak ik het werk van mijn collega's leuker. En dat maakt mij én klanten weer blij!

Niice Sjoerd
Digital Marketeer

Sjoerd Pijnappel

Als Team Lead Digital Marketing help ik jouw stip op de horizon te bepalen en zorg ik ervoor dat zowel het Marketing Team als jouw organisatie focus hebben. Optimaal met elkaar richting die stip werken, daardoor worden resultaten behaald en successen samen gevierd. Waar wil jij naar toe groeien? Laat het mij weten.

Niice Nick
Digital Marketeer

Nick Jansen

Als digital marketeer bij Niice zorg ik, samen met het team, ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is. Ik houd mij binnen dit team voornamelijk bezig met social advertising. Of het nu gaat om Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest Ads, ik denk graag met je mee over de kansen op het gebied van social ads! Met een goed doordachte strategie en een kritische blik op de resultaten halen we zoveel mogelijk resultaat uit het gestelde budget.

Niice Emma
Copy & Content Writer

Emma van Rijn

Als copy writer help ik mooie bedrijven hun verhaal te vertellen. En dat verhaal vindbaar te maken voor iedereen die het moet lezen. Dat doe ik met teksten die je lezer raken, die hen tot fan, volger of klant maken. Teksten geschreven met jouw doel en doelgroep in het achterhoofd.

Wat de boodschap die je wil delen ook is - kort of uitgebreid, op je website of via social media - door samen te werken zetten we jouw verhaal uitgedacht, pakkend en compleet op 'papier'!

Niice Rick
Digital Marketeer

Rick Arink

Als digital marketeer bij Niice zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat de juiste mensen jouw website of webshop vinden. Ik ben breed georiënteerd en heb kennis van verschillende disciplines binnen de online wereld. Ook blijf ik door mijn leergierige houding voortdurend op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen. Gaan we aan de hand van een doordachte strategie samen voor online succes?

Floris niice
Developer

Floris Wijgergangs

Als digital developer zorg ik er bij Niice voor dat jouw webshop, website of webapplicatie een gebruiksvriendelijk, schaalbaar en veilig geheel wordt. Welke functionaliteiten passen bij jouw wensen? Waar komen de effecten die het design tot leven laten komen? Hoe wordt alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk, voor zowel bezoeker als gebruiker?

Op deze vragen bijt ik me vast, totdat de perfecte oplossing staat die van alle formaten schermen afspat.

Jasper Niice
Support Development

Jasper van Naarden

Vragen? Problemen? Feedback? Mij wel bellen! Als support developer bij Niice heb ik één doel: jou een geweldige beleving bezorgen als je onze klantenservice belt.

Ik ben het eerste aanspreekpunt bij uitdagingen en zorg zelf of door samen te werken met ons team voor efficiënte, effectieve oplossingen. En als je dan aan het einde echt geholpen bent? Dan ben ik blij. Succes voor ons allebei!

Niice Judith
Digital Marketeer

Judith Woordes

Als digital marketeer bij Niice zorg ik ervoor dat jouw organisatie online beter zichtbaar is! Dat doe ik met het schrijven van landingspagina’s, advertentieteksten, de juiste zoekwoorden en gerichte advertenties. Alles om jouw website of webshop meer onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen met het juiste bericht. Heb jij een SEO, SEA of content vraagstuk? Dan spreken we elkaar vast snel!

Niice Luuk
Digital Marketeer

Luuk Vossers

Als junior online marketeer bij Niice houd ik me, samen met collega’s, bezig met online groei
voor jouw bedrijf. Dagelijks focus ik mij met name op het schrijven van content, het bijhouden van sociale media kanalen en het analyseren van
data. Niice en ik zijn een match, omdat ik bij Niice de kans krijg om mijzelf te ontwikkelen als online marketeer. Op het gebied van SEO, SEA en content marketing.

Het meedenken en realiseren van oplossingen voor jouw groei, daar krijg ik energie van!

Niice Ayla
Content strateeg

Ayla Goossens-Everink

Als content strateeg bij Niice ga ik bezig met jouw merkverhaal. Hierin zijn doel, doelgroep én boodschap enorm belangrijk. Ik krijg veel energie van het uitwerken van een goede contentstrategie en klim graag in de pen (of het toetsenbord 😉) om mooie verhalen om te zetten in blogs, e-books, landingspagina’s, whitepapers en meer! Een goede planning hierbij vind ik erg belangrijk.

Dus: wat is het verhaal dat jij graag wil delen?

Niice Sander
Digital marketeer

Sander Huting

Hoe kunnen we jouw helpen om je bedrijfsdoelen te behalen? Als digital marketeer ben ik constant opzoek naar online (groei-)kansen voor onze klanten. Mijn focus ligt op het genereren van leads en het verbinden van ondernemers zoals jij met hun doelgroep. Met natuurlijk als doel dat jij jouw bedrijf kan uitbreiden!

Niice Tim
Product Owner

Tim Geerdinck

Als Product Owner ben ik de schakel tussen business en techniek. Jouw wensen help ik vertalen naar oplossingen die wij met onze webteams realiseren.

Uiteraard hoort daar een juiste communicatie, begeleiding en vooruitkijkende blik bij; vanuit mij en vanuit jou! Samenwerken is voor mij cruciaal. Zullen wij beginnen?

Niice Jorn
Developer

Jorn Wildenbeest

Binnen Niice heb ik, als digital developer, de belangrijke taak om jouw website, webshop of webapplicatie in topconditie te brengen en te houden. De ontwerpen van onze designers zet ik om in een goed functionerend, gebruiksvriendelijke en veilig geheel.

Hoe kunnen we jouw websitebezoekers de juiste ervaring geven? Werkt jouw webshop op elke browser en op elk apparaat? Wordt het aantal problemen tot een minimum beperkt en snel opgelost? Samen met de andere developers bijt ik mij hierop vast, zodat jij zorgeloos door kunt!

Niice Mike
Digital designer & No-code specialist

Mike Dusseldorp

Elke dag werk ik als designer en no-code specialist voor en aan merken die zich willen onderscheiden met top-notch design, innoverende no-code oplossingen & award winning websites.

Ik probeer de lat altijd hoger te leggen, zo creëren we samen merken die digitaal opvallen in de massa. Klaar om je te onderscheiden?

Niice Toni
Developer

Toni Alilovic

Als digital developer bij Niice vertaal ik de mooiste ontwerpen naadloos naar een eindproduct om trots op te zijn. Websites, webshops, webapplicaties, alle designs breng ik tot leven tot een gebruiksvriendelijk en veilig geheel.

Werkt jouw website op elke browser hetzelfde? Hebben jouw websitebezoekers de ervaring waar jij op hoopt? Passen alle functionaliteiten bij jouw wensen en komen de designs optimaal tot hun recht? Daar houd ik mij mee bezig, zodat jij je zorgeloos op jouw werk kunt richten!

Niice Mik
Developer

Mik Wijnen

Als developer bij Niice werp ik mij dagelijks op het functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Werkt je website snel, goed en op elk apparaat? Is je webshop wel gebruiksvriendelijk? En is het aantal problemen tot een minimum beperkt?

Ik focus mij op vragen als deze, zodat jij zorgeloos verder kan met jouw werkzaamheden. Altijd met het doel om jouw websitebezoekers een geweldige ervaring te geven.

Niice Gerben
Developer

Gerben Kraayenhof

Als developer zet ik me bij Niice in om jouw website of webshops niet alleen draaiende te houden, maar optimaal te laten presteren. De rest van de tijd zit ik in de schoolbanken, om jullie straks nóg beter te kunnen helpen. Natuurlijk met uiteindelijk doel om zelf als volwaardig developer ook projecten af te ronden en jouw wensen zo vet mogelijk te realiseren!

Niice Sil
UI & UX Designer

Sil Eggink

Als UI & UX designer bij Niice zorg ik ervoor dat het gevoel dat jij wilt overbrengen en het doel dat jij wilt bereiken omgezet wordt in beeld. Beeld dat niet alleen doordacht is, maar ook de aandacht grijpt! Op basis van jouw doelen ga ik aan de slag met een gaaf design voor die gebruiksvriendelijke website die perfect aansluit op jouw organisatie, die conversiegerichte webshop of een webapplicatie voor efficiëntere werkprocessen. Ik zorg voor een design dat jouw doelgroep direct aanspreekt. Ready to rumble!?

Niice Ken
UI & UX Design en Developer

Ken Kamperman

Die website waar je mond van open valt, waar Google dolblij van wordt en waar doorontwikkeling op de lange termijn geen probleem vormt. Die goed doordachte producten wil ik neerzetten als UI & UX designer en front-end developer. Met een achtergrond in design en een flinke interesse in web ontwikkeling help ik een efficiëntere workflow te realiseren voor onze projecten, voor jou en de collega developers. Alles voor een gepolijst en kloppend resultaat. Klaar voor?

Niice Imme
Developer

Imme Maas

Websites die lekker in het oog vallen met toffe interactiviteit, daar wil natuurlijk iedereen naar kijken. In mijn bijbaan als developer bij Niice zorg ik ervoor dat de gaafste designs worden omgetoverd tot een logische, schaalbare en levendige website. Door fouten te maken en zelf weer op te lossen, krijg ik een echte kick! Daardoor zorg ik ervoor dat jouw website steeds een stukje beter wordt.

Kaat de kantoorhond
Debiteurenbeheer

Kaat

Als chef debiteurenbeheer bij Niice speur ik dagelijks het hele kantoor door. Ik ben hier blijven hangen na mijn snuffelstage en inmiddels ben ik hier niet meer weg te denken. Ik verbind de marketeers, developers en designers met mijn sociale persoonlijkheid met gemak. Bovendien zorg ik dagelijks voor minder stress op de werkvloer, meer gezelligheid én extra beweging tijdens de wandelingen. Heb jij een afspraak met één van mijn teamleden? Dan zorg ik voor een warm welkom. Je merkt het: voor de belangrijkste taken op kantoor ben je bij mij aan het juiste adres!

Niice Lynn
Stagiair

Lynn Reimes

Tijdens mijn studie aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, start ik een nieuw avontuur in de Achterhoek. Tijd om - na het levendige hotelleven te proeven - te groeien in iets heel anders: digitale marketing. Hospitality zit in mijn bloed. Dat ga ik bij Niice inzetten om campagnes te ontwikkelen die niet alleen effectief zijn in het bereiken van de doelgroepen, maar ook een warme en gastvrije/klantvriendelijke sfeer uitstralen!

Niice Jengo
Developer

Jengo Wiegerinck

Als developer bij Niice houd ik mij bezig met het goed laten functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Ik vind het leuk om mooie designs om te toveren naar een interactieve, levendige, schaalbare en optimaal presenterende website. Mijn doel is om jouw gebruikers een goede ervaring te geven op een website.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.