moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots

11 essentiële tips om effectief te bloggen

Met deze praktische tips zorg jij ervoor dat die uren ploeteren niet voor niets zijn!

betalingsproviders uitsluiten analytics

Met deze praktische tips loop jij geen potentiële klanten meer mis!

Ga jij starten met bloggen om het bloggen? Om beter vindbaar te worden in de zoekmachines? Dan is de kans groot dat jouw inspanningen niet genoeg opleveren. We zeggen altijd wel dat we de doelgroep willen helpen, maar stiekem denkt iedereen alleen aan de bezoekersaantallen en die positie in Google. Laat het alsjeblieft los!

Relevantie staat namelijk met stip op nummer 1. Schud je zomaar een blog van 2000 woorden uit je mouw, waarna je jouw belangrijke keywords er nog een paar keer tussen propt? De kans wordt steeds kleiner dat je hiermee je doel bereikt.

Start met bloggen vanuit de vraag of het probleem van de doelgroep. Waar is jouw doelgroep naar op zoek? Met welke kennis die jij bezit kun je ze écht verder helpen? Pas dan heb je echte potentie te pakken!

1. Zoek een relevant onderwerp

Weet je niet precies waar jouw doelgroep naar op zoek is? Er zijn verschillende tools om zoekintenties en volumes te achterhalen. Kijk eens naar de volgende tools, waarmee je veel inzichten kunt opdoen:

  • Zoekwoordplanner van Google - Geeft inzicht in de zoekvolumes op zoekwoorden (Alleen te gebruiken wanneer je een Google Ads account hebt)
  • Yoast Google Suggest Expander - Geeft je suggesties voor nieuwe longtail zoekwoorden. Een langere, specifiekere zoekterm biedt over het algemeen namelijk meer potentie.
  • Keyword Tool - Geeft je zowel suggesties voor zoekwoorden als veelgebruikte vragen.
Een blog onderwerp bepalen

Daarnaast geeft de zoekmachine van Google vrijwel altijd suggesties bij een zoekopdracht. Deze suggesties zijn gebaseerd op hoeveel mensen hiernaar zoeken. Een goede plek voor inspiratie dus.

effectief bloggen marketing

2. Bepaal de structuur van je blog

Je hebt een geschikt onderwerp gevonden waarmee je jouw doelgroep kunt helpen? Mooi! Dan is het nu belangrijk om de structuur van je blog te bepalen. Zo kun de opzet namelijk eerst bijschaven. Welke sub-onderwerpen komen aan bod? En in welke volgorde ga je het vertellen? Een goede structuur is essentieel voor de leesbaarheid. Een erg belangrijke factor voor de vindbaarheid van je blog in de zoekmachines.

Tijd om je kennis op papier te zetten!

3. De titel en introductie zijn doorslaggevend

Benoem in je titel gelijk het probleem of voordeel voor de lezer. Maak nieuwsgierig naar de oplossing:

“Loop geen omzet meer mis met deze 10 simpele tips”
“Op vakantie naar Rome? Deze 7 bezienswaardigheden mag je niet missen!”
“Voorkom …. met deze 7 essentiële tips!”

“Titels met nummers leveren tot 73% meer shares en interacties op!”

We zijn daarnaast gek op triggerwoorden, zoals:

  • Gratis;
  • Direct;
  • Geweldig;
  • Essentieel;
  • Veilig;
  • Krachtig;
  • Bespaar;
  • Gemakkelijk;
  • Ontdek;
  • Gegarandeerd.

We lezen geen blogs om de tijd te doden. We lezen om er voordeel uit te halen. Zorg ervoor dat je titel triggert om te lezen. Weet je dit niet te doen? Dan loop je gelijk een grote groep potentiële klanten mis. Zonde van al die geïnvesteerde tijd!

Kijk voordat je jouw titel definitief maakt even naar de concurrentie. Door jouw titel tussen “ “ te plaatsen in Google, zie je direct hoeveel concurrentie op deze titel zit. Zorg dat er (vrijwel) geen concurrentie op zit!

Oja, niet onbelangrijk; maak de belofte uit je titel ook waar. Ben je klaar met het schrijven van je blog? Check dan je titel nog eens goed! Sluit hij nog steeds goed aan bij je verhaal?

4. Keep it Simple, Stupid!

Ook wel het KISS-principe. Houd het simpel. Je wilt natuurlijk laten zien dat jij kennis bezit. Dat jij de man (of vrouw) bent voor deze klus! Een veelgemaakte fout is dat je automatisch ook zo gaat schrijven. Lastige zinnen met tangconstructies, afkortingen en vakjargon. Voor jou misschien heel simpel, maar voor een ander waarschijnlijk Grieks.

Natuurlijk verschilt elke doelgroep. En iedere doelgroep spreek je anders aan. Toch zou het taalniveau altijd hetzelfde moeten zijn. Ook mensen met een hoge taalvaardigheid lezen namelijk liever eenvoudige teksten in taalniveau B1. Houd tijdens het schrijven daarom rekening met het volgende:

  • Gebruik korte zinnen;
  • Gebruik koppen en tussenkoppen;
  • Vermijd vakjargon;
  • Maak het duidelijk met voorbeelden;
  • Schrijf actief.

Je wilt je doelgroep namelijk helpen. Niemand wordt blij van moeilijke woorden en teksten. Schrijf daarom voor iedereen begrijpbaar. Ongeacht je doelgroep.

Om het verschil tussen passief en actief duidelijk te maken:
Passief: Het geld wordt overgemaakt door de man.
Actief: De man maakt het geld over.

Twijfel je of jouw blog goed leesbaar is? Laat het lezen aan iemand in jouw omgeving die er geen kaas van heeft gegeten. Heel simpel, maar zo belangrijk!

5. Samen bereik je meer

Schrijf samen een blog

Samen heb je veel meer kennis. En ook hier geldt dat je samen meer bereikt! Zoek dus naar een samenwerking die jouw verhaal versterkt. Kan iemand jouw kennis aanvullen?

De belangrijkste voorwaarde hiervoor is altijd: help je jouw lezer hier beter of nog verder mee? Wanneer het antwoord ‘nee’ is, heeft een samenwerking geen zin.

Een voorbeeld; stel, je verkoopt televisies. Je hebt een breed assortiment televisies met veel groottes, merken en opties. Met jouw nieuwe blog help je consumenten bij de juiste televisie-keuze. Je hebt alleen minder verstand van muurbeugels en biedt zelf geen montageservice aan. Door een blog samen te schrijven met een specialist in muurbeugels (en montage), help je jouw potentiële klant van A tot Z. Zo kunnen ze op 1 plek terecht voor zowel de beste televisie als bijpassende muurbeugel (inclusief montagetips).

Link ook naar andere websites

Is een samenwerking voor jou geen optie? Verwijs dan met linkjes naar andere websites. Door bij feiten of cijfers te linken naar autoritaire websites -zoals Frankwatching voor online marketing- laat je zien dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. Google ziet dit ook zo. Het plaatsen van externe links is dus ook goed voor jouw vindbaarheid. Zorg wel dat de externe links in een nieuw tabblad openen. Zo raak je lezers niet kwijt wanneer ze op de link klikken.

6. Maak je blog scanbaar

We zijn tegenwoordig erg snel afgeleid. Helemaal online. De dag is tekort en we zijn altijd gehaast. Over 20 minuten een afspraak? Snel de telefoon erbij om je nog even in te lezen!

We scannen teksten vluchtig op zoek naar de gewenste informatie. Tussenkoppen zijn dus essentieel. Zo is het in een oogopslag duidelijk waar de lezer moet zijn.

Let op: maak je tussenkoppen niet alleen dikgedrukt, maar gebruik de structuur zoals die aanwezig is in jouw cms. Zo wordt niet alleen de hiërarchie duidelijker, maar kan Google jouw blog ook beter indexeren. Jouw kopteksten zijn namelijk belangrijk voor het bepalen van jouw positie in de zoekresultaten.

Kopteksten gebruiken in je blog

Koptekst 1 is daarbij vanzelfsprekend de belangrijkste. Het is belangrijk dat je deze maar 1 keer gebruikt op een pagina. Deze kop moet de essentie van jouw blog bevatten. De overige tekst kun je op een logische manier opdelen met subkoppen 2 en 3. De overige koppen zijn optioneel te gebruiken. Gebruik het alleen wanneer het ook echt meerwaarde biedt.

7. Voorkom lappen tekst

Beperk je echt tot het essentiële en voorkom herhalingen. Hou voorbeelden kort en krachtig en schrap overbodige zinnen. Zo voorkom je afhakers.

Gebruik daarnaast verschillende soorten content. Wissel stukken tekst af met afbeeldingen, video’s, gifjes en opsommingen. Dat leest veel fijner en is ook nog eens duidelijker!

8. Zoek interactie met je lezers!

Jij hebt natuurlijk de kennis in huis over jouw product of dienst. Daarom deel je het met de wereld! Toch is het altijd goed om feedback te vragen aan je lezers. Wat vinden zij van de blog? Was het nuttig of kijken ze er misschien anders naar? Hebben ze aanvullingen?

Heb je geen plek voor commentaar onder je blog? Je kunt het natuurlijk ook op social media vragen wanneer je de blog deelt!

Deze interactie met je lezers helpt je namelijk op verschillende manieren verder! Hoe hoger het interactiepercentage, hoe groter het organische bereik en de vindbaarheid van je blog in de zoekmachines.

Wist jij dat hier nog zoveel kansen liggen?

Organisaties reageren maar op 11% van de ontvangen berichten, blijkt uit onderzoek van Sprout Social’s Research. Tel daarbij op dat de gemiddelde reactietijd van organisaties maarliefst 10 uur is. Dit terwijl 70% van de consumenten na een interactie meer geneigd is om jouw product of dienst te gebruiken. 65% wordt trouwer aan je merk. Reageer dus en ga die interactie aan! Bind je doelgroep en ontwikkel een voorkeurspositie. Er valt zoveel te behalen!

Naast passief reageren, kun je ook actief op zoek naar interactie! Reageer ook op blogs van anderen. Complimenteer anderen op hun blog of deel je mening. Je zou bijvoorbeeld ook subtiel het volgende kunnen reageren, zodat je een link creëert naar je eigen blog:

“Hoi Pieter, interessante blog en goed om te zien dat je “onderwerp” ook aanhaalt. Ik heb hier een blog over geschreven die hier nog wat dieper op ingaat: https://….. ”

9. Deel je blog via social media

Gebruik je sociale media om de blog te delen. Hier haal je (voornamelijk aan het begin) het meeste verkeer vandaan. Plaats niet op elk medium tegelijk dezelfde boodschap, maar varieer hierin. Pas de tekst van je post aan en test met verschillende tijdstippen. Kijk daarbij goed voor welke kanalen jouw blog interessant is. Mensen gebruiken LinkedIn namelijk met een heel ander doel dan Facebook. Zorg dat het aansluit om irritatie te voorkomen.

10. Vraag je lezer om het te delen

Aangezien je jouw lezer helpt met de blog, kan het voor vrienden of familie van de lezer ook interessant zijn. Vraag om de blog te delen met anderen. Hiermee kun je een groot bereik creëren en de vindbaarheid in Google weer verbeteren.

tips voor efficient bloggen

11. Vergeet je SEO instellingen niet!

Last but not least: zet je SEO instellingen goed. Werk je met WordPress? Dan zul je waarschijnlijk gebruik maken van de Yoast plugin. Voor Craft CMS, waar wij graag mee werken, wordt SEOmatic veel gebruikt.

Met deze plugin optimaliseer je jouw blogpagina heel eenvoudig voor de zoekmachines. Zo kies je zelf een titel en beschrijving die Google in haar zoekmachine laat zien. Daarnaast kies je de afbeeldingen die worden gebruikt wanneer een lezer je blog deelt. Vervolgens krijg je heel gericht verbeterpunten van de plugin. Zo haal je het maximale effect uit je blog!

Hieronder vind je een voorbeeld van SEOmatic in Craft CMS:

Tips voor bloggen SEOmatic instellen

En, hebben we jou kunnen helpen?

We hebben je eindeloos verteld dat je blog relevant moet zijn en de lezer écht moet helpen. Heb je wat gehad aan onze tips? We zouden het waarderen als je het deelt met je omgeving!

Er zijn natuurlijk 1001 tips, technieken en mogelijkheden voor bloggen. Wij hebben in onze ogen de belangrijkste uitgelicht voor jou. Mis je iets of heb je nog vragen? We zijn gek op feedback!

pijltje-links-witCreated with Sketch.
pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
Niice Bas
Strateeg & New Business

Bas Stortelers

Ik ben elke dag op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en toekomstige trends die de digitale wereld te bieden heeft.

Benieuwd naar de kansen van de digitale wereld voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op.

Niice Thijs
Strateeg & Project Manager

Thijs van der Heijden

Als digital strateeg zorg ik er bij Niice voor dat alles wat we voor jou doen op het gebied van design, development en online marketing, gebaseerd is op een doordachte strategie. Onbezonnen beginnen aan de ontwikkeling van oplossingen of online marketing, is namelijk de formule voor mislukking. Ik zorg ervoor dat onze diensten daadwerkelijk bijdragen aan jouw behoeften en doelen op de lange termijn.

Het strategisch fundament is de basis voor het realiseren van maximaal online succes!

Niice Anke
Happiness Manager

Anke Penterman

Als Happiness Manager zorg ik bij Niice voor ondersteuning op kantoor en zet ik me in voor het vitaal houden van de organisatie. Variërend van organiseren, plannen tot zorgen voor de beste werksfeer. Overzicht houden van HR activiteiten en administratieve werkzaamheden tot het ontvangen van klanten. Op naar nog meer "Happiness" op de werkvloer.

Niice Danielle
Happiness Manager

Daniëlle Starte

Als Happiness Manager probeer ik werken bij Niice elke dag fijner te maken. Niet alleen door leuke uitjes en gezellige momenten te organiseren. Ook al zijn die héél belangrijk.

Nee, vooral door te zorgen voor een efficiënte werkomgeving. Door administratie, HR-activiteiten, interne communicatie, attenties, planningen maak ik het werk van mijn collega's leuker. En dat maakt mij én klanten weer blij!

Niice Sjoerd
Head of ecommerce

Sjoerd Pijnappel

Samen met mijn team help ik de omzetdoelstelling van jouw webshop te behalen. Te overstijgen! Dit doe ik met een duidelijke strategie, want met focus en structuur kun jij - net als wij - optimaal aan de omzetgroei werken. Samen zijn wij één team en samen vieren wij jouw succes! Wat wil jij bereiken? Laat het mij weten.

Niice Nick
Digital Marketeer

Nick Jansen

Je hebt bedrijfsdoelen, een visie. Maar hoe kom je daar? Ik help je met het uitzetten van die strategie, plannen en werkzaamheden. We gaan samen om tafel en zorgen voor een realistisch marketingdoel. Van die gesprekken krijg ik energie. Jij hoop ik ook! Ook in de rest van onze samenwerking blijf ik je aanspreekpunt. Wel zo handig, weet je altijd wie je moet hebben. Heb jij een uitdaging? Bel, mail, ik spreek je graag!

Niice Emma
Copy & Content Writer

Emma van Rijn

Als copy writer help ik mooie bedrijven hun verhaal te vertellen. En dat verhaal vindbaar te maken voor iedereen die het moet lezen. Dat doe ik met teksten die je lezer raken, die hen tot fan, volger of klant maken. Teksten geschreven met jouw doel en doelgroep in het achterhoofd.

Wat de boodschap die je wil delen ook is - kort of uitgebreid, op je website of via social media - door samen te werken zetten we jouw verhaal uitgedacht, pakkend en compleet op 'papier'!

Niice Rick
Digital Marketeer

Rick Arink

Als digital marketeer bij Niice zorg ik er samen met mijn collega’s voor dat de juiste mensen jouw website of webshop vinden. Ik ben breed georiënteerd en heb kennis van verschillende disciplines binnen de online wereld. Ook blijf ik door mijn leergierige houding voortdurend op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen. Gaan we aan de hand van een doordachte strategie samen voor online succes?

Floris niice
Developer

Floris Wijgergangs

Als digital developer zorg ik er bij Niice voor dat jouw webshop, website of webapplicatie een gebruiksvriendelijk, schaalbaar en veilig geheel wordt. Welke functionaliteiten passen bij jouw wensen? Waar komen de effecten die het design tot leven laten komen? Hoe wordt alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk, voor zowel bezoeker als gebruiker?

Op deze vragen bijt ik me vast, totdat de perfecte oplossing staat die van alle formaten schermen afspat.

Jasper Niice
Support Development

Jasper van Naarden

Vragen? Problemen? Feedback? Mij wel bellen! Als support developer bij Niice heb ik één doel: jou een geweldige beleving bezorgen als je onze klantenservice belt.

Ik ben het eerste aanspreekpunt bij uitdagingen en zorg zelf of door samen te werken met ons team voor efficiënte, effectieve oplossingen. En als je dan aan het einde echt geholpen bent? Dan ben ik blij. Succes voor ons allebei!

Niice Judith
Ads specialist

Judith Woordes

De beste Google Ads strategie op basis van jouw bedrijfsdoelstellingen? Als Google Ads specialist vind ik 'm. Simpel gezegd, ik focus op de vraag: Hoe krijgen we jouw product of boodschap in de spotlights bij je doelgroep? Om dat te doen, breng ik het zoekgedrag van je doelgroep in kaart. En richt ik advertenties met de juiste boodschap op de juiste personen. Door te blijven optimaliseren, analyseren en experimenteren spelen we samen in op elke kans. Dus wil jij zorgen dat potentiële klanten jou vinden? Dan spreken we elkaar vast snel!

Niice Luuk
Advertising Specialist

Luuk Vossers

Zet je producten in de schijnwerpers en boost sales! Ik zorg dat ze elke dag zichtbaar zijn bij de juiste mensen, op de juiste manier. Én natuurlijk converteren. Van de perfecte producttitel tot een scherpe prijs en beeld, alles moet kloppen. Met slimme tracking zie ik direct wat werkt en waar we kunnen bijsturen. Zo halen we samen meer relevant verkeer binnen en verhogen we de omzet. En overstijgen we de verwachtingen? Ja, dan maak ik daar graag een feestje van! 🚀

Niice Ayla
Content strateeg

Ayla Goossens-Everink

Als content strateeg bij Niice ga ik bezig met jouw merkverhaal. Hierin zijn doel, doelgroep én boodschap enorm belangrijk. Ik krijg veel energie van het uitwerken van een goede contentstrategie en klim graag in de pen (of het toetsenbord 😉) om mooie verhalen om te zetten in blogs, e-books, landingspagina’s, whitepapers en meer! Een goede planning hierbij vind ik erg belangrijk.

Dus: wat is het verhaal dat jij graag wil delen?

Niice Sander
Head of leadgen

Sander Huting

Mijn focus is ervoor zorgen dat het team optimaal presteert, zodat we samen de beste resultaten halen voor klanten. Voor jou! Daarin werk ik het best met een helder doel voor ogen. Een punt waar we samen naartoe werken. Effectief, doelgericht en efficiënt. Ik word heel gelukkig van blije collega's en blije klanten. Dus zullen we bij jouw doelgroep de juiste snaar raken en je business laten groeien? Ik kijk ernaar uit!

Niice Tim
Product Owner

Tim Geerdinck

Als Product Owner ben ik de schakel tussen business en techniek. Jouw wensen help ik vertalen naar oplossingen die wij met onze webteams realiseren.

Uiteraard hoort daar een juiste communicatie, begeleiding en vooruitkijkende blik bij; vanuit mij en vanuit jou! Samenwerken is voor mij cruciaal. Zullen wij beginnen?

Niice Giel 4x5 0203136
Digital marketeer

Giel ter bogt

Hoger komen in Google? Je doelgroep niet alleen bereiken, maar daadwerkelijk laten converteren? Met SEO, Social ads en tracking zet ik me elke dag in voor het verbeteren van jouw online prestaties. Want ik ben blij als jij dat ook bent. Echt! Dus, wanneer gaan we samenwerken aan onze digital happiness?

Niice Evi
Content marketeer

Evi Tanck

Als creatieve content marketeer bij Niice werk ik voornamelijk aan het bedenken én creëren van opvallende content voor campagnes. Of het nu gaat om Valentijnsdag, Kerstmis, Black Friday of een andere vette actie of sale - ik zorg ervoor dat je campagne impact maakt!

Klaar om de juiste snaar te raken bij jouw doelgroep?

Niice Jorn
Developer

Jorn Wildenbeest

Binnen Niice heb ik, als digital developer, de belangrijke taak om jouw website, webshop of webapplicatie in topconditie te brengen en te houden. De ontwerpen van onze designers zet ik om in een goed functionerend, gebruiksvriendelijke en veilig geheel.

Hoe kunnen we jouw websitebezoekers de juiste ervaring geven? Werkt jouw webshop op elke browser en op elk apparaat? Wordt het aantal problemen tot een minimum beperkt en snel opgelost? Samen met de andere developers bijt ik mij hierop vast, zodat jij zorgeloos door kunt!

Niice Mike
Digital designer & No-code specialist

Mike Dusseldorp

Elke dag werk ik als designer en no-code specialist voor en aan merken die zich willen onderscheiden met top-notch design, innoverende no-code oplossingen & award winning websites.

Ik probeer de lat altijd hoger te leggen, zo creëren we samen merken die digitaal opvallen in de massa. Klaar om je te onderscheiden?

Niice Toni
Developer

Toni Alilovic

Als digital developer bij Niice vertaal ik de mooiste ontwerpen naadloos naar een eindproduct om trots op te zijn. Websites, webshops, webapplicaties, alle designs breng ik tot leven tot een gebruiksvriendelijk en veilig geheel.

Werkt jouw website op elke browser hetzelfde? Hebben jouw websitebezoekers de ervaring waar jij op hoopt? Passen alle functionaliteiten bij jouw wensen en komen de designs optimaal tot hun recht? Daar houd ik mij mee bezig, zodat jij je zorgeloos op jouw werk kunt richten!

Niice Mik
Developer

Mik Wijnen

Als developer bij Niice werp ik mij dagelijks op het functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Werkt je website snel, goed en op elk apparaat? Is je webshop wel gebruiksvriendelijk? En is het aantal problemen tot een minimum beperkt?

Ik focus mij op vragen als deze, zodat jij zorgeloos verder kan met jouw werkzaamheden. Altijd met het doel om jouw websitebezoekers een geweldige ervaring te geven.

Niice Gerben
Developer

Gerben Kraayenhof

Als developer zet ik me bij Niice in om jouw website of webshops niet alleen draaiende te houden, maar optimaal te laten presteren. De rest van de tijd zit ik in de schoolbanken, om jullie straks nóg beter te kunnen helpen. Natuurlijk met uiteindelijk doel om zelf als volwaardig developer ook projecten af te ronden en jouw wensen zo vet mogelijk te realiseren!

Niice Sil
UI & UX Designer

Sil Eggink

Als UI & UX designer bij Niice zorg ik ervoor dat het gevoel dat jij wilt overbrengen en het doel dat jij wilt bereiken omgezet wordt in beeld. Beeld dat niet alleen doordacht is, maar ook de aandacht grijpt! Op basis van jouw doelen ga ik aan de slag met een gaaf design voor die gebruiksvriendelijke website die perfect aansluit op jouw organisatie, die conversiegerichte webshop of een webapplicatie voor efficiëntere werkprocessen. Ik zorg voor een design dat jouw doelgroep direct aanspreekt. Ready to rumble!?

Niice Ken
UI & UX Design en Developer

Ken Kamperman

Die website waar je mond van open valt, waar Google dolblij van wordt en waar doorontwikkeling op de lange termijn geen probleem vormt. Die goed doordachte producten wil ik neerzetten als UI & UX designer en front-end developer. Met een achtergrond in design en een flinke interesse in web ontwikkeling help ik een efficiëntere workflow te realiseren voor onze projecten, voor jou en de collega developers. Alles voor een gepolijst en kloppend resultaat. Klaar voor?

Niice Imme
Developer

Imme Maas

Websites die lekker in het oog vallen met toffe interactiviteit, daar wil natuurlijk iedereen naar kijken. In mijn bijbaan als developer bij Niice zorg ik ervoor dat de gaafste designs worden omgetoverd tot een logische, schaalbare en levendige website. Door fouten te maken en zelf weer op te lossen, krijg ik een echte kick! Daardoor zorg ik ervoor dat jouw website steeds een stukje beter wordt.

Kaat de kantoorhond
Debiteurenbeheer

Kaat

Als chef debiteurenbeheer bij Niice speur ik dagelijks het hele kantoor door. Ik ben hier blijven hangen na mijn snuffelstage en inmiddels ben ik hier niet meer weg te denken. Ik verbind de marketeers, developers en designers met mijn sociale persoonlijkheid met gemak. Bovendien zorg ik dagelijks voor minder stress op de werkvloer, meer gezelligheid én extra beweging tijdens de wandelingen. Heb jij een afspraak met één van mijn teamleden? Dan zorg ik voor een warm welkom. Je merkt het: voor de belangrijkste taken op kantoor ben je bij mij aan het juiste adres!

Niice Jengo
Developer

Jengo Wiegerinck

Als developer bij Niice houd ik mij bezig met het goed laten functioneren van websites, webshops en webapplicaties. Ik vind het leuk om mooie designs om te toveren naar een interactieve, levendige, schaalbare en optimaal presenterende website. Mijn doel is om jouw gebruikers een goede ervaring te geven op een website.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.