De weg naar digitaal geluk
In een continu veranderende online wereld liggen tal van digitale kansen voor het grijpen. En dat is precies wat wij gaan doen. Maar alleen als het aansluit bij de doelen die we samen met jou formuleren. Zo werken we samen aan de weg naar digitaal geluk!
Hoe realiseren we dat? Hieronder krijg je een gevoel van die route.
01
Match made in heaven
- Kennismaking
- Wederzijds vertrouwen
- Sparren over digitale kansen en mogelijkheden
- Samenwerkingsvoorstel
01 Match made in heaven
Een plezierige samenwerking staat aan de basis van succes. De klik en het wederzijds vertrouwen zijn cruciaal. Een vereiste
voor ons in ieder geval. Om deze te ontdekken maken wij graag kennis en sparren wij samen over de digitale kansen en mogelijkheden voor jouw organisatie.
Een match? Nice! Dan werken wij een kort en krachtig voorstel uit. Vooral kort, want op dit moment weten wij nog niet op welke manier wij gaan samenwerken. Daarvoor moeten wij eerst een paar stappen terug, naar de strategie, positionering en doelstellingen.
02
Strategie en actie
- Organisatie leren kennen
- Stip aan horizon & doelstellingen (OKRs)
- Klantreis in kaart brengen
- Sparren over strategie
- Samenvatting kick-off
- Advies over strategie
- Vervolgstappen concretiseren
- Uitwerking ideeën
- Bijgewerkt voorstel
02 Strategie en plan
Schieten met hagel? Dat doen we dus niet. Om te zorgen dat al onze acties een doel hebben, duiken we al vroeg in de samenwerking een strategische kick-off in. Om elkaar te leren kennen, de klantreis in kaart te brengen en heldere doelstellingen te vormen. Ondertussen zit je nog nergens aan vast.
Inzichten binnen? Tijd voor een actieplan. We vatten de input samen, denken een strategie uit en maken de vervolgstappen concreet. De rol van marketing, content en je website, -shop of -applicatie wordt duidelijk. En dat actieplan presenteren we. Akkoord? Let's go!
03
(Door)ontwikkeling
Uit het actieplan blijkt wat we gaan doen. Gaan we aan de slag met je website, -shop of -applicatie? Dan werken we eerst een functioneel ontwerp uit waarin je vindt hoe je platform gaat werken. Daarna volgt een (concept) design en begint development met het bouwen van het platform.
Af? Dan is het tijd om het platform te testen, vullen, meetbaar te maken en natuurlijk een livegang te plannen! Daarna pakken we structureel doorontwikkeling op.
04
Online marketing
Mooie korte- en langetermijn resultaten. Daarvoor werken wij structureel aan de online groei van je organisatie. Dat begint bij een goed fundament. Accounts aanmaken en inrichten, alles meetbaar maken en de rest van het online fundament klaarzetten doen we in een sprint. Grote stappen in een korte tijd!
Als dat staat kunnen de eerste campagnes klaar- en aangezet worden. Tijd om data te verzamelen en resultaten te realiseren. Keer op keer maken wij nieuwe stappen en optimaliseren we lopende campagnes. Om steeds steeds betere resultaten te boeken. Wij zoeken naar nieuwe kansen, nieuwe markten, en testen dit. Zo blijven wij samen met jou voorop lopen in jouw markt en boeken wij steeds betere resultaten!
05
Content is key
“Content is king”. “Beeld zegt meer dan 1000 woorden”. “Good content is telling your story well”. Zomaar een paar quotes. Maar ze kloppen wel!
Met goede content in de vorm van korte en creatieve video’s of authentieke foto’s komt jouw verhaal nog beter tot zijn recht. Van je website, je social media kanalen, de campagnes tot aan je je nieuwsbrief en brochure. Met goede content ben je beter zichtbaar, wordt duidelijker wat jullie meerwaarde is en boek je betere resultaten. Liike - creators of social content - en Niice slaan daarvoor de handen ineen.