Mogelijkheden van AdWords
Bij adverteren met Google AdWords wordt altijd direct aan de advertenties bovenin de zoekmachine gedacht. Maar er zijn nog meer mogelijkheden! Elk met zijn eigen kracht en mogelijkheden. Het strategisch inzetten van AdWords is dus van groot belang. Jouw advertentiebudget zo alleen besteed aan relevant verkeer. Adverteren met AdWords kan op de volgende manieren:
- Google zoeknetwerk - standaard advertenties
- Google AdWords Display adverteren - banners op zoeknetwerk websites
- Google AdWords Shopping - productadvertenties
- Google AdWords Remarketing - opnieuw bereiken van je websitebezoekers
- Video advertenties in YouTube
Heb je van adverteren in AdWords gehoord, maar weet je nog niet exact wat het inhoudt? Lees dan eerst onze blog over de werking van Google AdWords even.

Strategisch
adverteren
Iedereen kan een campagne aanmaken, een advertentie schrijven en daar zoekwoorden aan toevoegen. Op deze manier is een positief rendement helaas moeilijk haalbaar. Een goede strategie en optimaal ingestelde campagne is essentieel. Een AdWords campagne gaat namelijk veel verder dan dat en kent veel manieren om de campagne effectiever te maken.
Door samen te kijken naar doelen, marges, budgetten en maximale kosten, zetten we samen een plan op. Vanaf dat moment hebben we een plan en hebben we inzichtelijk wat we willen bereiken en tegen welke kosten.
adwords
optimalisatie
De échte kracht van een goede AdWords campagne ligt bij de optimalisatie. Op het moment dat jouw advertenties verkeer naar de website brengen, kunnen we deze statistieken analyseren. Deze statistieken geven onze waardevolle informatie voor het optimaliseren van de AdWords campagne. We kijken bijvoorbeeld naar locaties, tijdstippen, apparaten, zoekwoorden, advertentieteksten, extensies etc. Wat presteert het beste en waarom presteert dit beter? Op alle vlakken blijven we testen en bijschaven, zodat elke geïnvesteerde euro zo effectief mogelijk is. Alleen het verkeer met het beste rendement blijft over.
Google partner
Bij jouw keuze uit de beste partner, wil je natuurlijk verzekerd zijn van kwaliteit. Daarom zijn wij officieel Google Partner. Dit houdt in dat we voldoen aan de kwaliteitseisen, uitgave-eisen en alle certificeringen hebben behaald. Daarnaast leren we constant bij over de laatste ontwikkelingen en nieuwste mogelijkheden. Zo ben jij verzekerd van een maximaal rendement uit jouw budget!
Meer omzet uit LinkedIn?
Samen bepalen we de meest effectieve manier voor jou. Neem contact op!

