Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.
Wij zijn jouw Spotler Partner!

Maak je al gebruik van Spotler als jouw emailmarketing-tool en wil je er meer uit halen dan je nu doet? Of overweeg je Spotler te gaan gebruiken en wil je graag meer weten over of deze tool geschikt is voor jouw organisatie? Als officiële Spotler Partner helpen we je graag verder met de kennis die we delen op deze pagina. Scroll verder!

Als je graag je klanten en prospects betrokken wilt houden, dan ontkom je niet aan e-mailmarketing. De simpelste vorm, waar veel organisaties al gebruik van maken, is de nieuwsbrief. Met een net opgemaakte nieuwsbrief die er goed uitziet op ieder device, blijf je altijd onder de aandacht bij je doelgroep. Natuurlijk biedt Spotler alle tools om deze perfecte nieuwsbrief bij je lezer te krijgen, maar ze gaan net even wat verder om die betrokkenheid te stimuleren. Met Spotler kun je namelijk je e-mailmarketing personaliseren en automatiseren.

Hoe werkt dat dan, e-mails personaliseren en automatiseren?

Je hebt al een lijst aan contacten die je graag via e-mail wilt benaderen. Deze wordt natuurlijk continu aangevuld, bijvoorbeeld via een formulier op je website om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Deze contacten hebben verschillende interesses en klikken op verschillende dingen in jouw e-mails. Op basis van hun profiel of klikgedrag, kun je segmenten aanmaken in Spotler. Zo kun je hen e-mails sturen met content die direct op hen van toepassing is. Deze maak je persoonlijk door eenvoudig de aanhef te personaliseren.


Nog makkelijker is het als bepaalde e-mails, op basis van triggers, automatisch verzonden worden vanuit je e-mailsysteem. Dit soort e-mailcampagnes realiseer je met behulp van workflows. Vult iemand een formulier in op je website of klikt iemand bepaalde content in je nieuwsbrief aan? Op basis van dit soort triggers kun je een proces starten dat automatisch, in een bepaald tijdsbestek, e-mails verstuurt. Denk bijvoorbeeld aan iemand die via een formulier op je website een demo aanvraagt. Geheel automatisch krijgt deze persoon een e-mail binnen met de demo-video, precies de content waar hij om gevraagd had. Vervolgens krijgt deze persoon een week later een servicegerichte e-mail. ‘Was de demo interessant? Heb je nog vragen? Wij beantwoorden ze graag. Misschien is dit gerelateerde e-book ook nog van waarde voor je!’ Automatiseer dit soort processen, verhoog de betrokkenheid en blijf top of mind, terwijl je de interne efficiëntie verhoogt!

Spotler logo dark

Waarom Spotler?

Spotler is een gebruiksvriendelijke tool waar je als marketeer goed mee uit de voeten kunt. Ondertussen heeft Spotler al een netwerk opgebouwd van ruim 300 partners en zijn er al 5.000 tevreden gebruikers. Een groot voordeel van Spotler ten opzichte van andere aanbieders op de markt van e-mailmarketing, is dat zij in Nederland zitten en direct goede support kunnen leveren. Geen ellendige helpdesks in het buitenland die veel te traag reageren en geen aandacht voor je hebben. De support van Spotler wordt dan ook met een 9,5 beoordeeld!

Niice, jouw Spotler Partner

Wij zijn een officiële partner van Spotler en kennen de tool dan ook van binnen en buiten. We helpen je graag bij het complete proces: van de strategie achter je inzet van e-mailmarketing tot het design van je e-mail templates en het instellen van je workflows. Wij helpen je graag op een effectieve en efficiënte manier het meeste uit je e-mailmarketing te halen. Met als resultaat meer betrokken klanten, inzicht in je prospects en meer leads die converteren tot klant.

Benieuwd naar Spotler?

Vraag nu je demo aan

Vraag nu je gratis Spotler demo aan!

Hulp nodig?

Kun je wat hulp gebruiken bij de effectieve inzet van e-mailmarketing? Neem dan contact met ons op, we denken graag met je mee.

Spotler partner