moving gradient dot moving gradient dot
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
random background dots
sluiten
moving gradient dot moving gradient dot

Contentstrategie

Content is overal. Tegenwoordig is sprake van een content overload: mensen raken overspoeld met content, zowel offline als online. Ze worden dus ook selectiever in wat zij bekijken en lezen. Hoe kun jij ervoor zorgen dat die relevante mensen die jij wilt benaderen, aandacht hebben voor jouw content? Daar heb je een goede, doordachte contentstrategie voor nodig. En daar komen wij in het spel!

Copywriter vacature online content
De basis van al jouw content

Een goede contentstrategie

Het uitgangspunt van goede content, is altijd dat je waarde biedt voor de beoogde lezer: jouw doelgroep. Is het relevant en help je deze persoon daadwerkelijk met zijn of haar uitdaging? Met het zenden van een platte ‘wij van WC-eend adviseren WC-eend’-boodschap, ga je gegarandeerd nat. Dat kan beter!

Om de juiste content voor die beoogde lezer te kunnen schrijven, is het van belang dat je precies weet wie die lezer dan is. Hoe ziet je doelgroep eruit? Voor wie schrijf je die content? Waar werkt hij of zij? In welke functie? Wat zijn zijn of haar interesses? Hoe oud zal deze persoon ongeveer zijn? Wat zijn de uitdagingen waar hij of zij tegenaan loopt? En hoe kun jij daarbij van dienst zijn? Welke bezwaren of alternatieven heeft hij of zij daarbij? Het profiel dat je hiermee schetst, is het profiel van jouw ideale klant.

Frame 34
Frame 33
De juiste informatie op het juiste moment

Maximaal resultaat bij jouw doelgroep

Jouw ideale klant maakt een complete klantreis voordat hij of zij uiteindelijk bij jou aanklopt. In iedere fase van die klantreis, ook wel de customer journey genoemd, heeft deze persoon een andere informatiebehoefte. Het is belangrijk dat je hierop inspeelt met de juiste content, via het juiste online kanaal.

Met zowel het in kaart brengen van jouw doelgroep(en), het uitstippelen van de customer journey en het creëren van relevante content in de juiste fase, helpen wij je graag! Zo maximaliseren we het resultaat dat jij met je content kunt bereiken.

pijltje-links-witCreated with Sketch. pijltje-rechts-witCreated with Sketch.
🚀
mail-iconCreated with Sketch.