Innovatie met no-code portal en TikTok voor Groot Zevert
Groot Zevert, de vooruitstrevende Beltrumse partij voor loon- en grondverzet, wilde zich onderscheiden van de traditionele markt.
Hun ambitie was duidelijk: voorop lopen en anders zijn. Met hun unieke aanpak lukte dat ‘anders zijn’ offline al aardig. Maar online? En voorop lopen? Daar zochten ze een partner voor.

Een onderscheidende aanwezigheid off- en online
In mei kwamen Joris en Frederike bij ons met hun vraag: “We willen het allemaal net even wat anders doen dan de traditionele markt. Voorop lopen en vernieuwen. Hoe kunnen we ons ook online onderscheiden?”
Ze wilden een aantrekkelijke werkgever blijven, dat laten zien en investeren in een duurzaam bestaan. Dat doe je door op te vallen, met een duidelijke positionering en boodschap.
Duidelijke vraag. In gesprek dus, met een OKR sessie (strategie).

In gesprek en nieuwe kansen zien
Tijdens onze strategiesessie licht Groot Zevert haar business toe, terwijl wij als digital businesspartner meedenken en meekijken. Daarin gaan we verder dan hun vraag. Wij doken met hen de cijfers in en brachten nieuwe inzichten en de kansen in kaart.
Zo vertellen ze dat ze veel doen rondom mestverwerking. En dat iedereen die iets met mest doet, moet aantonen dat ze bijdragen aan de mestverwerking in Nederland.
“Hoe?” Nou, met mestverwerkingsovereenkomsten, waaronder de VVO! En Groot Zevert kan die voor bedrijven regelen, maar dat kost intern veel tijd. Gedoe, dus.
Precies dáár zagen wij dus kansen. Want doe je iets 2 keer of meer? Automatiseren!


Automatiseren met een no-code VVO portaal
Ons plan? Proefballonnetjes oplaten, oftewel Growth Hacking. En zo innoveren, testen en optimaliseren. Eén van die ballonnen was een portal. Een portaal om het verkopen van VVO’s voor bedrijven - maar vooral voor Groot Zevert - flink wat makkelijker te maken.
Voor de technische realisatie gaan Nick en Floris in gesprek bij Groot Zevert. Wat is noodzakelijk voor een werkend portaal? Dat MVP is met no-code opgezet in Q4. Daardoor konden we snel testen in de markt. En ja hoor: al na een week kwamen de eerste tekenen. Het portaal werkt: vvokopen.nl.
Nu we dat weten, kunnen we in 2025 het portaal uitbreiden en optimaliseren. Kunnen we meer proefballonnen oplaten. En kunnen we door met marketing.
Merkbare impact met een nieuwe website en TikTok
Ondertussen werd de nieuwe website met een contentfirst gedachte gemaakt. Dus eerst fotografie van Liike, daarna webteksten en een no-code website. Ook af in Q4!
Terwijl nog aan het portaal en daarna aan de site werd gewerkt, zette marketing een Perry site op. Daardoor konden we al starten met marketing.
En die creatieve plek online waarvoor Groot Zevert bij ons aanklopte? Die eisen ze nu ook op op TikTok.
Nog geen enkele partij zoals zij was te vinden op TikTok. Met behulp van Liike Groot Zevert nu wel. Daar laten ze op een creatieve manier zien wat het bedrijf kan en doet. En dat slaat aan!

Een samenspel op het hoogste niveau van techniek, marketing en content
Resultaten
Dit jaar?
Succesvol VVO-portaal
Vernieuwde online strategie
Onderscheidende merkpresentatie
Komend jaar?
Marketing verder oppakken
Portaal uitbreiden
Nieuwe 'proefballonnen' oplaten
Kortom: blijven innoveren, digitaliseren en testen voor nog meer digital happiness!